رونمایی از کتاب چهل پیشنهاد ساده برای نوشتن یک انشای خوب

با همکاری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان طی مراسمی از کتاب چهل پیشنهاد ساده برای نوشتن یک انشای خوب رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  کتاب چهل پیشنهاد ساده برای نوشتن یک انشای خوب تالیف مهدیه محمودی است که به شکل ساده‌ای نحوه نگارش یک انشای خوب را به همراه ٤٠ پیشنهاد مطرح شده است.

این سومین کتاب مهدیه محمودی است که با به کارگیری اندوخته هایش در کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان به رشته تحریر درآورده است.

ایمان محمد آبادی رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان که پیشنهاد این برنامه را داده بود نیز انجام این رویداد را در راستای فعالیت‌های مربوط به انتخاب پایتخت کتاب ایران ذکر کرد و گفت: متاسفانه بعضی از فارغ التحصیلان دانشگاهی از نوشتن یک نامه اداری هم ناتوانند واین رخداد متاثر از دوران مدرسه آنهاست که به درس نگارش کم توجهی شده و این کتاب کمک شایانی به دبیران درآموزش این درس مهم خواهد کرد.

گفتنی است:کتاب چهل پیشنهاد ساده برای نوشتن یک انشای خوب در ٥٠ صفحه با قطع خشتی در کتابفروشی‌ها نیزجهت استفاده در اختیاردانش آموزان، والدین قرار گرفته است.
انتهای پیام /ی

رونمایی از یک کتاب در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار