بیمارستان خاتم الانبیا (ص) شهرستان باخرز افتتاح شد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهدگفت : بیمارستان خاتم الانبیا (ص) با استقرار متخصصین طب اورژانس در شهرستان باخرز افتتاح شد .

بیمارستان خاتم الانبیا (ص) شهرستان باخرز با استقرار متخصصین طب اورژانس افتتاح شدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ بدیعی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بیمارستان خاتم الانبیا (ص) حدود یک سال از فعالیت بخش‌های دیالیز و اورژانس این بیمارستان می‌گذرد که پس از اطمینان از فعالیت مستمر بیمارستان و فعال شدن کادر درمانی و تخصصی مورد نیاز آن امروز به طور رسمی به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به این‌که در این مدت متخصص داخلی در این مرکز به بیماران خدمات ارایه می‌داد، ادامه داد: به منظور گسترش خدمات به مردم منطقه از امروز دو متخصص طب اورژانس در بیمارستان مستقر و به مردم خدمات ارایه می‌دهند.

بدیعی درباره‌ی موقعیت این بیمارستان گفت: بیمارستان ۳۸ تختخوابی خاتم الانبیاء (ص) در مساحت ۱۷ هزار متر مربع با هزینه‌ای بیش از ۷۰ میلیارد ریال در بخش‌های اورژانس، دیالیز، رادیولوژی، زایشگاه و درمانگاه تخصصی داخلی با هدف گسترش خدمات درمانی و بهداشتی مناسب به مردم منطقه با حضور استاندار خراسان رضوی، رییس دانشگاه و جمعی از مدیران دانشگاهی و مسوولان منطقه‌ای در شهرستان باخرز به بهره برداری رسید.

انتهای پیام// م. ط
 

دو متخصص طب اورژانس در بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) مستقر و به مردم خدمات ارایه می‌دهند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.