استاندار خراسان رضوی:

امسال تا حدودی در موضوع ورود دولت به خرید زعفران تردید وجود داشت

استاندار خراسان رضوی گفت:هم چون سال گذشته خرید زعفران از کشاورزان به صورت تضمینی انجام می‌شود.

امسال تا حدودی در موضوع ورود دولت به خرید زعفران تردید وجود داشتبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ علی رضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی امروز در سفر به باخرز در جمع خبرنگاران گفت: پارسال برای آنکه بتوانیم بازار زعفران را به نوعی مدیریت کنیم دولت به بحث خرید زعفران وارد شد.

وی تصریح کرد: امسال هم تا حدودی در موضوع ورود دولت به خرید تردید وجود داشت، اما در جمع بندی نهایی به این رسیدیم که دولت با محوریت تعاون روستایی برای خرید زعفران اقدام نماید.

استاندار خراسان رضوی گفت: قیمت پایه خرید زعفران توسط دولت و تعاون روستایی در روز‌های آینده اعلام و موضوع اجرایی می‌شود تا نتیجه تلاش و دسترنج زعفران کاران به جیب دلالان و واسطه نرود.

رشیدیان در پاسخ به سوالی در زمینه وضعیت پروژه‌ها و اعتبارات عمرانی استان افزود:همواره یکی از مسائل ما در حوزه عمران آن بود که تامین بودجه عمرانی در نیمه اول سال در حداقل ممکن بود، اما امسال از جمله ابتکارات دولت آن رفع این مشکل و تخصیص مناسبی از این بودجه بود.

وی تصریح کرد: در این میان با توجه به تحولاتی که در بازار و قیمت مصالح ساختمانی رخ داده برای پیمانکاران مشکلاتی ایجاد شده که با پیش بینی بسته حمایتی ویژه پیمانکاران از سوی رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور امید است به زودی برای اجرا ابلاغ شده و با حمایت پیمانکاران بتوان پروژه‌های نیمه تمام را به انجام برسانیم.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به شرایطی که امروز در کشور بویژه حوزه اقتصادی وجود دارد، گفت: نیازمند آنیم مدیران در سطوح استانی و شهرستانی به طور هماهنگ با بررسی مسائل ومشکلاتی که در حوزه ارائه خدمات معیشتی، تامین مایحتاج عمومی و ارائه خدمات عمومی و طرح‌های توسعه اشتغال و تولید وجود دارد، در تعامل و هماهنگی با هم به جمع بندی‌های مناسبی برای ارائه بهتر خدمات به مردم برسند.

رشیدیان افزود: در باخرز تحولات خوبی با همت مسئولان و ائمه جمعه و جماعات شکل گرفته و امید است نواقص و مشکلاتی که در کار‌های عمرانی، اقتصادی و توسعه‌ای شهرستان وجود دارد، با تلاش مضاعف و همکاری نزدیک‌تر همه بخش‌ها مرتفع شود.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

در باخرز تحولات خوبی شکل گرفته است

برچسب ها: زعفران ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.