استاندار خراسان رضوی:

به هیچ عنوان نباید روند تولید و اشتغال متوقف شود

استاندار خراسان رضوی گفت : به هیچ عنوان نباید روند تولید و اشتغال متوقف شود و همچنان باید روند اشتغال زایی ادامه و پیشرفت داشته باشد

تاکید استاندار بر ادامه روند تولید و اشتغالبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ علی رضا رشیدیان امروز در جلسه شورای اداری و ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان باخرز  گفت: با توجه به شرایط اقتصادی که شهرستان‌ها دارن باید طرح مناسبی را تعریف کنیم تا زمینه ساز توسعه اشتغال زایی شویم.

وی افزود: این مدت با توجه به مشکلاتی که تحریم‌های دشمنان بر وضعیت اقتصادی کشور ما بوجود اورده اند باز هم توانسته ایم با سیاست اقتصاد مقاومتی بر مشکلات و تحریم‌ها غلبه کنیم و همچنان روند تولید و اشتغالزایی را محقق کنیم.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد:در عین انکه در این مدت مشکلات تحریم‌ها بیشتر شده است و ۶ هزار نفر از نیروی کار استان ریزش داشته، اما در کنار آن ۶۸ هزار اشتغال جدید ایجاد شده است.

رشیدیان اظهار کرد:یکی از برنامه‌های دولت در برنامه توسعه‌ای خود طرح اشتغال روستایی و مناطق محروم است که از مهمترین طرح‌های دولت برای تکمیل خوشه‌های تولید و زنجیره ارزش افزوده است.

وی بیان کرد در شهرستان باخرز با توجه به ظرفیت تولید زعفران می‌تواند زنجیره ارزش افزوده این محصول از چرخه فرآوری و صنایع تبدیلی تا صادرات این محصول با استفاده از تسهیلات توسعه اشتغال روستایی تکمیل و اجرایی شود.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: تلاش بر این است که بیشترین سود را فعالان و تولید کنندگان اصلی این عرصه ببرند، چون محور اصلی این چرخه را در دست دارند.

رشیدیان در ادامه با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت‌ها به عنوان زیربنای توسعه، افزود: تلاش ما هم در این سال‌ها بر این محور متمرکز بوده، زیرا بدون آن، امر توسعه ممکن نیست و قدردان تمام تلاش‌های انجام شده از گذشته تا کنون هستیم، اما همواره باید به سمت بهتر شدن حرکت کنیم.

وی اظهار کرد: برای طی این مسیر، بهترین راهبرد توجه به شعار سال ۹۷ و حمایت از کالای ایرانی است که در این راستا رهبر معظم انقلاب بر سه شاخص مهم برای تحقق این شعار تاکید دارند و همه ما در هر بخش و حوزه‌ای اعم از اقتصادی و نظامی و اجتماعی باید بدان توجه کنیم نخست ارتقا کیفیت است که در هر جایگاهی که هستیم کیفیت کار خود را ارتقا دهیم.
 
انتهای پیام// د.ف

برگزاری جلسه شورای اداری و ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان باخرز  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.