سرعت عملکرد iPhone XS Max از پرچمدار گوگل بیشتر است

اپل و گوگل پرچمداران خود را به تازگی معرفی کرده‌اند. رقابت این دو شرکت در تست سرعت پرچمداران آن‌ها به نفع iPhone XS Max به پایان رسید.

سرعت عملکرد iPhone XS Max از پرچمدار گوگل بیشتر استبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اپل مراسم رونمایی از گوشی‌های خود را در تاریخ 12 سپتامبر برگزار کرد. طی این مراسم، اپل جدیدترین، بزرگترین و بهترین گوشی دوران فعالیت خود، iPhone XS Max را معرفی کرد که دارای چیپست پردازنده A12 Bionic بود. کمی پس از این مراسم یعنی چیزی حدود یک ماه گوگل هم برای معرفی رسمی پرچمداران جدید خود، مراسمی در نیویورک برگزار کرد. گوگل و اپل همیشه برای بهترین بودن تلاش کرده‌اند. جنگ میان این دو غول بزرگ فناوری از زمان انتشار نسخه‌های اولیه سیستم عامل ساخت آن‌ها آغاز شد و حالا به محصولاتشان رسیده است. از این رو یک کانال فعال حوزه فناوری در یوتیوب رقابتی از سرعت iPhone XS Max و Pixel 3 XL منتشر کرد.

بنچمارک‌ها یکی از بهترین راه‌ها برای مقایسه عملکرد دو گوشی هوشمند است که به تازگی به بازار عرضه شده‌اند اما اعدادی که در بنچمارک‌ها رو می‌شوند، همیشه با عملکرد گوشی‌ها در جهان واقعی یکی نیست. به همین دلیل، یکی از راه‌های خوب دیگر دیدن تست سرعت گوشی‌ها در شبکه‌های اجتماعی است که به استفاده روزمره یک کاربر نزدیکتر است.

همانطور که در این ویدئو خواهید دید، Pixel 3 XL در ابتدای تست سرعت پا به پای رقیب خود یعنی iPhone XS Max پیش می‌رود اما کمی بعد به نظر می‌رسد که در باز نگه داشتن برنامه‌ها در حافظه رم خود مشکل دارد و سرعت آن کم و کمتر می‌شود. اگرچه Pixel 3 XL و iPhone XS Max دارای حافظه رم 4 گیگابایتی هستند و iOS به میزان بیشتری از حافظه رم استفاده می‌کند، به نظر می‌رسد که Pixel 3 XL در باز کردن برنامه‌ها با مشکل روبرو می‌شود. البته این هنوز به عنوان یک راز باقی مانده است که چرا گوگل برای هر دو نسخه پرچمدار خود رم 4 گیگابایتی در نظر گرفته است در حالی که میان رده‌های شرکت‌های دیگر به راحتی از حافظه رم بیشتر از 4 گیگابایت بهره‌مند هستند.

در ذهن داشته باشید که این تست سرعت هم چندان برای انتظاراتی که یک کاربر از عملکرد واقعی گوشی خود دارد، ایده‌آل نیست چرا که از نظر میزان زمانی که یک برنامه را باز و آن را پردازش می‌کند، اندازه‌گیری شده است. شاید اگر کاربر دیگری این تست را با توجه به شاخصه‌های اتصال به اینترنت، برنامه‌های دیگر یا چند شاخصه مهم دیگر انجام دهد، نتایج کاملا متفاوتی داشته باشد.

در ادامه تست سرعت iPhone XS Max اپل در مقابل Pixel 3 XL گوگل را مشاهده کنید که در آن بهترین گوشی تاریخ اپل پیروز از میدان نبرد بیرون می‌آید.


بیشتر بخوانید: نوآوری کمتر در آیفون‌های جدید اپل باعث افت طرفداران این گوشی‌ها شده است


انتهای پیام/

تست سرعت iPhone XS Max اپل در مقابل Pixel 3 XL گوگل +فیلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار