دبیر ستاد نرم و هویت‌ساز معاون علمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

شرکت‌های دانش بنیان خلاق روستایی حمایت می‌شوند

سجادی نیری گفت: طبق توافق‌نامه جدید با معاونت روستایی، شرکت‌های دانش بنیان خلاق در برنامه جدید مورد حمایت معاونت علمی قرار می‌گیرند.

شرکت‌های دانش بنیان خلاق روستایی مورد حمایت قرار می‌گیرندمحمدحسین‌ سجادی نیّری‌ دبیر ستاد نرم و هویت‌ساز معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با اشاره به تسهیلات جدیدی که برای شرکت‌های خلاق و فن‌آور در نظر گرفته شده است، گفت: طبق تازه‌ترین توافقی که با معاونت روستایی رئیس جمهور داشتیم بنا شد شرکت‌های خلاق حمایت شوند.

دبیر ستاد نرم و هویت‌ساز معاون علمی درباره مفاد این تفاهم‌نامه اظهار کرد: تمامی شرکت‌های خلاق و فناور‌ در برنامه‌ جدیدی که از سوی معاونت علمی در نظر گرفته شده است مورد حمایت قرار می‌گیرند و بر همین اساس با هماهنگی که میان معاونت علمی و معاونت روستایی رئیس جمهور به وجود آمد قرار شد شرکت‌های خلاق فناور‌ که در حوزه روستایی فعالیت می‌کنند هم مورد حمایت قرار گیرند.

بهره‌مندی  شرکت‌های دانش بنیان حوزه روستایی از تسهیلات جدید

وی ادامه داد: تمامی شرکت‌های دانش بنیانی‌ که در حوزه روستایی فعالیت می‌کنند و یا در روستاها سکونت دارند می‌توانند از ابلاغیه‌ جدید شرکت‌های خلاق و خدماتی بهره‌مند شوند.

سجادی‌ نیری‌ با اشاره به چگونگی تسهیلات اظهار کرد: این تسهیلات تنها برای شرکت‌های دانش‌بنیان خلاق روستایی است و برای آنها تسهیلات مختلفی در نظر گرفته شده است.

دبیر ستاد نرم و هویت‌ساز معاون علمی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا حمایت از شرکت‌های دانش بنیان به برنامه ملی تبدیل شوند گفت: تلاش می‌کنیم تا با حمایت سازمان‌های مختلف چون وزارت تعاون، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و همچنین دیگر سازمان‌های دولتی برنامه‌ حمایت از شرکت‌های دانش بنیان را گسترده‌تر کنیم.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار