آمریکادر مقابله با کشور‌های اسلامی همیشه با شکست مواجه می‌شود

امام جمعه خوی گفت:آمریکادر مقابله با کشور‌های اسلامی همیشه با شکست مواجه می‌شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازارومیه؛حجت الاسلام شکوری امام جمعه خوی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: تقابل ۴۰ ساله آمریکا با انقلاب اسلامى ملت ایران نتیجه‌اى جز شکست و ناکامى براى این کشور در بر نداشته است.
 
وی ادامه داد: آمریکاهم اکنون نیز ناگزیر است نتایج شش سال حضور خود در سوریه، راه اندازى داعش و حمایت از تروریسم را با اعتراف به شکست بپذیرد.
 

خطیب نماز جمعه خوی درهمین راستا افزود: آمریکا یکی از منفورترین دولت‌های جهان به شمار رفته و دیگر قادر به اجرای سیاست‌های خارجی خود در هیچ یک از نقطه جهان نمی‌باشد.

پیاده روی اربعین بزرگترین همایش بین المللی است

خطیب نماز جمعه خوی با اشاره به حماسه بزرگ و بین المللی روز اربعین نیز اظهار داشت: در عین حال که همیشه زائرین اباعبدالله الحسین و شهدای کربلا در طول تاریخ مورد تهدید قرار می‌گرفتند، ولی هیچوقت زیارت کربلا را فراموش نکردند حتی در این راه مورد آزار و اذیت، شکنجه و به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد:خدا را شاکریم که امروز به برکت پیروزی انقلاب اسلامی و شکست‌های زنجیره‌ای استکبار جهانی در منطقه در همایش اربعین حسینی متجاوز از ۲۰ میلیون نفر از ملیت‌های مختلف سطح جهان حضور پیدا می‌کنند که بزرگترین همایش بین المللی است.


خطیب نماز جمعه اظهارداشت:رهبـر کـبیر انـقلاب اسـلامی در حـق کتاب عبقات الانوار میرحامد حسین چنین می‌نویسد:هر کس بخواهد از چگونگی حدیث غدیر اطلاع پیدا کند باید به کتاب عبقات الانوار میر حامد حسین رجوع کند چنین کتابی تاکنون نوشته نشده است.

دشمنان اهل بیت (ع) در تمامی اعصار مانع زیارت کربلا بودند

 

خطیب نماز جمعه خوی با اشاره به ۲۰ صفر روز اربعین و روز زیارتی اباعبدالله الحسین (ع) نیزاظهار داشت:در طول تاریخ در حاکمیت نوع خلفاء و حاکمان جور زیارت امام حسین (ع) با تهدیدات و خطرات جدی مواجه بوده در عین حال محبان و پیروان اهل بیت هیچ وقت از زیارت آنحضرت غفلت نکرده اند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.