امام جمعه موقت بخش جازموریان گفت: هرکس با پای پیاده به زیارت امام حسین (ع) مشرف شود، خداوند به هر قدمی که برمی دارد، یک حسنه برایش نوشته، یک گناه از وی محو میفرماید و یک درجه مرتبه اش را بالا می برد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام بامری، امام جمعه موقت بخش جازموریان ضمن توصیه به تقوای الهی، به اهمیت زیارت اربعین اشاره کرد و گفت: هرکس با پای پیاده به زیارت امام حسین (ع) مشرف شود، خداوند به هر قدمی که برمی دارد، یک حسنه برایش نوشته، یک گناه از وی محو میفرماید و یک درجه مرتبه اش را بالا می برد.

وی افزود: اربعین امسال هجمه های سنگینی بر علیه آن شکل گرفت به طوری که به بهانه های مختلف با تفرقه اندازی بین عرب و ایرانی و انواع توهین های دیگری در داخل و خارج کشور علیه دو ملت، به دنبال تضعیف مراسم اربعین بودند.

حجت الاسلام بامری تصریح کرد: معلوم است مراسم اربعین برکات فراوانی داشته که اینقدر دشمن را آشفته کرده است.

وی یادآور شد:  وقتی از تمام نقاط دنیا محبین اهل بیت (ع) گرد هم جمع می شوند و بزرگترین تجمع جهان را شکل می دهند، برای مدتی مرزها در محبت اهل بیت برداشته می شود و امت واحده شکل می گیرد، اینجاست که حکومت در زیر پرچم صاحب الزمان (عج) تداعی می شود.

 امام جمعه موقت بخش جازموریان گفت: دشمن راه مقابله با این حرکت عظیم را در اختلاف بین ملت ها به ویژه ملت دوست و برادر ایران و عراق دیده است که هرگز موفق نخواهد بود.

 وی با اشاره به مشکلات بخش جازموریان، یکی از بزرگترین این مسائل را نبود نظارت در بخش های مختلف دانست و گفت: به عنوان مثال بر پمپ بنزین ها هیچ نظارتی نیست.

حجت الاسلام بامری با استقبال از طرح سهمیه بندی بنزین و سوخت افزود: واقعا از این طرح استقبال می کنیم، چرا که این به عنوان یک ضرورت در منطقه ما به شمار می رود .

وی با ابراز نارضایتی از مشکلات اشتغال در حوزه جوانان، تصریح کرد: متأسفانه نبود شغل سبب شده است، جوانان در مسیر قاچاق سوخت قرار گیرند.

حجت الاسلام بامری از نبود نرخ ثابت در بازار هم گلایه کرد و یادآور شد: متأسفانه این موضوع مشهود است به طوری که یک جنس به چند قیمت به فروش می رسد.

وی نبود بخشدار را یکی از دلایل ایجاد این مشکلات عنوان کرد و از فرماندار خواست: به این مسائل رسیدگی کند.

 امام جمعه موقت بخش جازموریان گفت: باید کاری کنیم در این برهه از زمان که دشمن بحث تحریم ها را مطرح کرده، فشار زیادی به مردم وارد نشود.

وی افزود: به لطف خداوند، این تحریم ها را هم پشت سر می گذاریم و از آخرین حربه دشمن یعنی تحریم ها به حول و قوه الهی رد می شویم، چرا که شکست تحریم ها، شکست آمریکاست.

انتهای پیام/ب

خطبه های نماز جمعه بخش جازموریان در 4 آبان 97

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.