ثبت ۳۵۰ شکایت انتخاباتی در قندهار

مسئولان دفتر ولایتی کمیسیون شکایات انتخاباتی افغانستان اعلام کردند که تاکنون ۳۵۰ شکایت انتخاباتی را از ولسوالی ها و مرکز این ولایت ثبت کرده‌ اند.

ثبت ۳۵۰ شکایت انتخاباتی در قندهاربه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولان دفتر ولایتی کمیسیون شکایات انتخاباتی افغانستان اعلام کردند که تاکنون ۳۵۰ شکایت انتخاباتی را از ولسوالی ها و مرکز این ولایت ثبت کرده‌ اند.

کریم‌الله استانکزی، سخنگوی دفتر ولایتی این کمیسیون در قندهار گفت: «حدود ۳۵۰ شکایت تلفنی تاکنون به ما رسیده است؛ اما به‌دلیل بسته بودن راه‌ها و نبود اینترنت در برخی از ولسوالی‌ها، اسناد و عکس‌های این تخلف‌ها به ما نرسیده است».

استانکزی تاکید کرد که بیشتر شکایت‌ها از ولسوالی ها ثبت شده و آنها تلاش می‌کنند بعد از باز شدن راه‌ها و شریک شدن اسناد، این شکایت‌ها را بررسی کنند.

انتخابات پارلمانی در ولایت قندهار از صبح امروز (شنبه 5 عقرب/ آبان) آغاز شد.

قابل یادآوری است که انتخابات مجلس افغانستان در ولایت قندهار به دلیل شهادت جنرال عبدالرازق اچکزی، فرمانده پلیس پیشین این ولایت یک هفته به تاخیر افتاد.

انتخابات مجلس افغانستان در 32 ولایت دیگر این کشور در تاریخ 28 و 29 میزان/ مهر در بیش از 4500 مرکز رای دهی برگزار شد.

انتخابات پارلمانی در ولایت غزنی نیز به دلایل سیاسی و امنیتی به تاخیر افتاده و احتمال دارد که این انتخابات همزمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار