مدیر عامل آتش نشانی کرمان گفت: ۱۲۷ مورد عملیات اطفاء حریق و ۲۰۸ مورد عملیات امداد و نجات به دلیل بی احتیاطی و عدم رعایت مسائل ایمنی در شهر کرمان در مهر امسال انجام شده است.

انجام 335 عملیات آتش نشانی در کرمانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان   ؛ علی عسکری مدیر عامل آتش نشانی کرمان گفت: طی مهر امسال در مجموع ۱۲۷ مورد حریق در شهر کرمان اتفاق افتاده است که از این تعداد ۵۹ مورد مربوط به مواد پسماند و بازیافتی، ۳۱ مورد مربوط به وسایل نقلیه، ۲۱ مورد مربوط به منازل مسکونی، شش مورد مراکز تجاری و ۱۰ مورد مربوط به جنگل و درختان بوده است.

وی همچنین از انجام ۲۰۸ مورد عملیات امداد و نجات در مدت زمان یاد شده اشاره کرد و افزود:از این تعداد ۴۶ مورد زنده گیری حیوانات خطرناک و آزار دهنده، ۸۴ مورد زنده گیری مارهای سمی و غیر سمی، ۴۳ مورد چیدن حلقه و قفل، ۱۲ مورد امداد آسانسور، ۱۳ مورد امداد تصادفات خودرویی، یک مورد سقوط از ارتفاع، یک مورد نجات سقوط در چاه و مابقی آنها مربوط به سایر موارد بوده است.

وی اظهار کرد: در مجموع این عملیات ها ۸۱ نفر از شهروندان نجات یافتند، ۱۳ نفر مجروح شدند و متاسفانه یک نفر فوت کرده است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: در این مدت تعداد ۱۰ هزار و ۶۰ نفر از شهروندان و دانش آموزان آموزش های پیشگیری و آتش نشانی را توسط کارشناسان این سازمان فرا گرفتند.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.