نمره بنچمارک آنر Magic 2 مشخص شد

بنچمارک معتبر Geekbench نمره گوشی جدید آنر، Magic 2 رامنتشر کرد.

نمره بنچمارک آنر Magic 2 مشخص شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جرج ژائو، رئیس کمپانی آنر در نمایشگاه IFA 2018 گوشی جدید این شرکت، Magic 2 را با مکانیزم کشویی دوربین آن تبلیغ کرد. این برند تحت لیسانس هوآوی قرار است گوشی جدید خود را در تاریخ 31 اکتبر (9 آبان) به صورت رسمی رونمایی کند. دو روز بیشتر به رونمایی این گوشی باقی نمانده است اما این دستگاه در بنچمارک Geekbench رؤیت شده است و توانایی پردازنده Kirin 980 را مشخص کرده است. لیست منشر شده از Geekbench مشخصاتی مانند اندروید 9.0 Pie و حافظه رم 8 گیگابایتی را هم نشان داده است که انتظار آن‌ها را داشتیم ولی حالا به صورت رسمی تأیید شده‌اند.

آنر Magic 2 موفق شده است امتیاز 3316 برای استفاده تک‌هسته‌ای و امتیاز 9534 را برای استفاده خود از چند هسته به صورت همزمان کسب کند اما این نتایج به طور کامل نشان می‌دهند که امتیازات این گوشی کاملا شبیه به پرچمدارانی است که هوآوی در مراسم لندن خود معرفی کرده بود یعنی گوشی‌های خانواده Mate 20 به خصوص گوشی Mate 20 Pro. تراشه Kirin 980 در حال حاضر فقط در خانواده Mate 20 دیده می‌شود و آنر Magic 2 اولین گوشی هوشمند آنر خواهد بود که از این پردازنده استفاده می‌کند. پلتفرم این پردازنده از دو هسته Cortex-A76 با سرعت 2.6 گیگاهرتز، دو هسته بیشتر با سرعت 1.92 گیگاهرتز و چهار هسته بهبود یافته انرژی Cortex-A55 با سرعت 1.8 گیگاهرتز برای پردازش استفاده می‌کند.

رونمایی Magic 2 روز چهارشنبه اتفاق خواهد افتاد و تبلیغات تلویزیونی آن در حال حاضر پخش می‌شوند. در تبلیغات تلویزیونی منتشر شده توسط کمپانی آنر نشان داده می‌شود که این دستگاه مجهز به دستیار صوتی Yoyo است. نکته جالب این است که این دستیار صوتی توانایی صحبت کردن به زبان انگلیسی را دارد که همین مسئله آن را یک قدم جلوتر از دستیار صوتی Xiao AI می‌برد.

در ادامه می‌توانید نمرات منتشر شده از Magic 2 را در بنچمارک Geekbench مشاهده کنید.

نمره بنچمارک آنر Magic 2 مشخص شد


بیشتر بخوانید: مشخصات کلیدی و تصاویر زنده آنر Magic 2 در فضای مجازی فاش شد


انتهای پیام/

نمرات بنچمارک آنر Magic 2 منتشر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار