مدیر کل انتقال خون خراسان رضوی:

خراسان رضوی سومین تولید کننده خون در کشور است

مدیر کل انتقال خون خراسان رضوی گفت:خراسان رضوی سومین تولیدکننده خون در کشور پس از تهران و فارس است.

خراسان رضوی سومین تولید کننده خون در کشور استبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ حمیدرضا اسلامی مدیر کل انتقال خون خراسان رضوی گفت: پرهیز از اهدای خون هیجانی، پیشگیری از ازدحام داوطلبان در پایگاه‌های اهدای خون، فرهنگ سازی برای اهدای خون به صورت مستمر و تکریم اهدا کنندگان خون از اهداف اجرای این طرح است.

وی افزود: داوطلبان اهدای خون و اهدای پلاسما می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی نوبت دهی به آدرس www.nobatdehi.ibto.ir نسبت به ثبت نام و دریافت نوبت برای اهدای خون اقدام کنند.

مدیر کل انتقال خون خراسان رضوی ادامه داد: در اربعین حسینی ۴ پایگاه ثابت و سیار در خیابان امام رضا (ع) واقع در ابتدای خیابان دانشگاه و پایگاه اهدای خون ثامن در بازارچه شهید آستانه پرست مشهد فعال خواهد بود.

اسلامی گفت: ۲ پایگاه اهدای خون از این تعداد ثابت است و ۲ پایگاه دیگر به صورت سیار در جنب پایگاه اهدای خون ثامن فعالیت خواهد داشت.

وی افزود:۱۱ پایگاه پایگاه انتقال خون در مشهد و دیگر شهر‌های خراسان رضوی فعالند که از این تعداد پایگاه‌های امام رضا (ع)، امید، کریمی، ثامن، میلاد و مهر در مشهد و پنج پایگاه در شهر‌های نیشابور، سبزوار، تربت حیدریه، قوچان و گناباد استقرار دارند.

مدیر کل انتقال خون خراسان رضوی ادامه داد: شهرستان‌های تربت جام، خواف، درگز و کاشمر نیز دارای مراکز خونگیری هستند.

انتهای پیام //ف. ک


طرح نذر خون در خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.