شرکت Jeep برای اولین بار وارد بازار خودرو‌های پیکاپ خواهد‌ شد +تصاویر

مسئولان شرکت جیپ با رونمایی از اتومبیل جدید خود به صورت رسمی وارد بازار خودرو‌های پیکاپ شدند.

شرکت Jeep برای اولین بار وارد بازار خودرو‌های پیکاپ خواهد‌ شد +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  شرکت Jeep پس از 84 سال فعالیت در حوزه تولید خودرو‌های سواری و اف-رود می‌خواهد برای اولین بار وارد بازار خودرو‌ها پیکاپ (وانت) شود. طبق گزارش‌ها شنیده شده قرار است این شرکت خودرو Wrangler خود را با طرح پیکاپ و با نام جدید روانه بازار کند. البته تا به‌ حال تصویری از طرح پیکاپ Jeep Wrangler به‌ دست ما نرسیده، اما اطلاعات جدید منتشر شده از این بارکش که با نام Scrambler معرفی شده، اشتیاق طرفداران را برای پیش‌بینی مشخصات فنی و ظاهری این مدل زیاد کرده‌ است. تصویری که از این خودرو می‌بینید، اثر یکی از هنرمندان طرفدار شرکت Jeep است که ظاهر احتمالی این مدل را طراحی کرده‌ است.

او در این تصاویر هر دو مدل سقف دار و سقف جمع شونده پارچه‌ای را (که مناسب فصل تابستان است) به تصویر کشیده است. اما نکته جالب در این نمونه‌ها، طراحی یک خودرو اف-رود با سقف جمع‌شونده است که می‌تواند اتفاقی کاملا متفاوت در بازار خودروها پیکاپ باشد. این طرح می‌تواند خریدارانی را که دیگر به طرح‌های موجود در بازار علاقه‌ای ندارند، جذب کند.

اما تنها تصویر واقعی موجود از Scrambler، تصویر پایین است. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، طرح این خودرو کاملا استتار شده و تشخیص ظاهر این پیکاپ غیرممکن است. در عین حال تنها تفاوتی که می‌توانیم بین طرح‌های ارائه شده و مدل واقعی Scrambler پیدا کنیم آن است که قسمت عقب مدل واقعی کمی طولانی‌تر از مدل طراحی شده است.

شرکت Jeep برای اولین بار وارد بازار خودرو‌های پیکاپ خواهد‌ شد +تصاویر

همان‌طور که گفته شد، Scrambler در واقع همان خودرو Wrangler شرکت Jeep است که به جز قسمت کف وانت و عقب خودرو، دیگر قسمت‌ها طراحی یکسانی دارند. همچنین سامانه تولید و انتقال این خودرو شامل موتور V6 3.4 لیتری و همچنین توربو شارژ چهار سیلندر 2.0 لیتری است. احتمال می‌رود مانند خودرو Wrangler طرح دیزلی و هیربدی این محصول نیز ارائه شود.

فروش این خودرو در سال 2019 آغاز خواهد شد تا پس از دهه‌ها Jeep به بازار خودرو پیکاپ وارد شود. قیمت احتمالی این خودرو نیز 45000 دلار برآورد شده است. رقبای اصلی Jeep در بازار پیکاپ‌های میان‌رده خودرو‌های Chevrolet Colorado، GMC Canyon، Ford Ranger، Nissan Frontier و Toyota Tacoma خواهند بود. همچنین Dodge اعلام کرده است که یک پیکاپ جدید در سال 2020 روانه بازار خواهد‌ کرد. حال باید دید در این رقابت سخت در بازار پیکاپ چه شرکتی موفق به جذب مشتریان بیش‌تر خواهد شد.

در ادامه تصاویر مربوط به اتومبیل جدید پیکاپ شرکت جیپ که در اصل، طراحی یکی از طرفداران است را مشاهده می‌کنید:

شرکت Jeep برای اولین بار وارد بازار خودرو‌های پیکاپ خواهد‌ شد +تصاویر

شرکت Jeep برای اولین بار وارد بازار خودرو‌های پیکاپ خواهد‌ شد +تصاویر


بیشتر بخوانید: شرکت پورشه اتومبیل نسل جدید خود را با نام Porsche 718 Cayman معرفی کرد +تصاویر


انتهای پیام/

اولین اتومبیل شرکت Jeep برای ورود به بازار خودرو‌های پیکاپ را ببینید +تصاویر

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار