وجود ۷۲ شهرداری در استان کرمان

مدیرکل امور شهری استانداری کرمان گفت:با اضافه شدن شهرداری چاه دادخدا در حال حاضر ۷۲ شهرداری در استان وجود دارد که شهرداری ارزوییه با سرپرست و مابقی با شهردار اداره می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ نژادخالقی مدیر کل امور شهری استانداری کرمان امروز 10 آبان ماه  در همایش شهرداران گفت: با اضافه شدن شهرداری چاه دادخدا، در حال حاضر در استان کرمان 72 شهرداری داریم که شهرداری ارزوئیه با سرپرست و مابقی با شهردار اداره می شوند.

وی افزود: بودجه شهرداری های استان یک هزار و 279 میلیارد تومان است که 225 میلیارد تومان از محل مالیات بر ارزش فزوده و 95 میلیارد تومان آن اعتبارات ملی است.

نژادخالقی با اشاره به اینکه طی امسال تاکنون 4 هزار و 855 تن قیر به شهرداری های استان اختصاص داده ایم، تصریح کرد: مشکلات شهرداری ها بیشتر در حوزه مالیات و تامین اجتماعی است.

مدیرکل امور شهری استانداری کرمان در ادامه گفت: باید شهرداران برای احداث نیروگاه های خورشیدی وارد شوند که می توانند فروش و درآمد خیلی خوبی از این جهت داشته باشند.

وی با تاکید بر متصل شدن شهرداری ها به شبکه الکترونیک خطاب به شهرداران گفت: به روز باشید، کارهای نو انجام داده و در بحث گردشگری، برای شهر جاذبه ایجاد کنید.


وی افزود:مشکلات شهرداری ها بیشتر در حوزه مالیات و تامین اجتماعی است.


انتهای پیام/س

 

شهرداران برای احداث نیروگاه های خورشیدی وارد شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار