واقعیت‌هایی دردناک از ناگفته‌های جنگ یمن + فیلم

مستندی از ناگفته‎های کشتار مردم یمن به دست رژیم آل سعود را مشاهده می‌کنید.

واقعیت‌هایی دردناک از ناگفته‌های جنگ یمن + فیلمبه گزارشگروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ مستندی از ناگفته‎های کشتار مردم یمن به دست عربستان سعودی را مشاهده می‌کنید.

متن این مستند به شرح ذیل است:

این پیامی است از سوی ۲۷ میلیون انسان ساکن یمن به ملت‌های دنیا؛ ملتی که ائتلاف به سرکردگی عربستان سعودی دارد آن را نابود می‌کند؛ برای بسیاری از شما که علت این (نسل کشی) را نمی‌دانید، این ائتلاف تشکیل شد تا ۰.۱ درصد از این ۲۷ میلیون انسان را از بین ببرد که حوثی نام دارند و مسلمان نیز هستند.

آیا کسی می‌داند چه اتفاقی دارد در یمن می‌افتد؟ ارتباط ما را با دنیا کامل قطع کرده اند نه ارتباط رادیویی داریم، نه رسانه ای، نه اینترنتی؛ عربستان سعودی سعی می‌کند با ایجاد رسانه‌های ساختگی تصویری شاداب از یمن به دنیا عرضه کند.

آیا در کشور شما هیچ آثار و یا نشانه‌ای درباره‌ یمن مشاهده می‌شود؟ فکر نمی‌کنم؛ تجاوز غیر قابل درک و توجیه ناپذیر عربستان به یمن بدون مجوز سازمان ملل اتفاق افتاد؛ دنیا به منظور جلوگیری از نسل کشی مردم یمن به دست آل سعود هیچ حرکتی از خود نشان نداد؛ کجاست وجدان جامعه‌ی بین المللی؛ سازمان ملل برای کشور‌های فقیر و غنی استاندارد‌های دوگانه دارد؛ سکوت و همدستی شما دارد یک ملت را در بدترین هولوکاست بشری در تاریخ معاصر نابود می‌کند و از بین می‌برد.

سازمان ملل و این همه سازمان‌های بشری چه کارایی و کاربردی دارند؟ اصولتان کجاست؟ همه‌ نشست‌ها و درخواست‌های شما برای اقدام همواره خیلی دیر اتفاق می‌افتد؛ آیا این توجیه پذیر است که برای نابود کردن ۰.۱ درصد مردم حوثی، همه‌ی شهر‌ها و روستا‌های یمن را بمباران و با خاک یکسان کنند؟ در یک حمله‌ هوایی بمبی نوترونی در وسط شهر صنعا، پایتخت یمن بر زمین می‌افتد؛ این‌ها را ما نمی‌گوییم بلکه گزارش‌هایی که آژانس بین المللی انرژی اتمی تهیه کرده است؛ چرا دنیا تلاش می‌کند بر آن سرپوش بگذارد و سری نگاهش دارد؛ بمب‌های خوشه ای، بمب‌های بشکه ای، و دیگر موشک‌ها و سلاح‌های ممنوعه‌ی بین المللی در یمن به کار برده و آزمایش می‌شوند.

تخریب و نابودی فرودگاه ها، بنادر و زیرساخت‌های یمن سبب شد میلیون‌ها یمنی خارج از این کشور سرگردان شوند؛ از ورود آن‌ها به کشوری که دوستش داشتند جلوگیری شد؛ شما سبب شدید ملت یمن برای سیر کردن شکم زن و فرزندانش به گدایی رو بیاورد؛ آیا عربستان سعودی بر دنیا حکومت می‌کند؟ آیا ارزش یک بشکه نفت بهای جان یک انسان است?

نه برقی مانده نه ماده‌ سوختی پیدا می‌شود، نه گاز هست که مردم غذایشان را بپزند؛ نه آب آشامیدنی هست نه غذا و نه بیمارستانی که بیماران به آن پناه ببرند؛ چرا باید تنها کارخانه‌ تولید اکسیژن را در یمن تخریب و نابود کنند؟ چرا باید ۳۵ بیمارستان و درمانگاه تخصصی در حمله‌های هوایی آل سعود به یمن نابود شوند؟ یمنی‌ها دارند به علت نبود دارو در بیمارستان‌ها که در نتیجه‌ی محاصره‌ی هوایی و دریایی این کشور اتفاق افتاد جان خود را از دست می‌دهند.

چه کسی به سعودی‌ها اجازه داد خانه‌های غیرنظامی را هدف قرار بدهند و یک محله‌ی کامل را در جریان بمباران تخریب کنند؟ به یک چاه آب هم رحم نکردید جایی که زنان و کودکان از آن آب بر می‌داشتند. کامیون‌های حامل میوه و سبزیجات، و کامیون‌هایی را که گاو و گوسفند حمل می‌کنند در جاده‌ها هدف قرار می‌دهید. چرا چنین می‌کنید؟

شهر قدیمی باب الیمن با قدمتی بیش از ۷ هزار سال که یکی از هفت شگفتی بزرگ و برتر دنیا به شمار می‌آمد در حمله‌ جنگنده بمب افکن‌های سعودی نابود شد و از بین رفت؛ موزه‌ها و منزل بسیار کهنی که به امام پیر یمن تعلق داشت همه و همه در بمباران سعودی‌ها تخریب شد و رفت. جنگنده‌های سعودی دست کم ۲۵ اثر باستانی ارزشمند را نیز تخریب کردند. جنگنده‌ها آثار باستانی ۱۴۰۰ ساله را هم ویران کردند؛ شما بگویید آیا این‌ها برای عربستان سعودی تهدید به شمار می‌آمدند؟

عربستان سعودی به علت تخریب و نابودی مقدس‌ترین بنا‌های تاریخی در این کشور به خوبی شناخته شده است. آیا هنوز هم در چنین شرایطی، خود را مسلمان می‌دانید؟ به علت جلوگیری آل سعود و هم پیمانانش از ورود کلیه‌ی کالا‌های ضروری به داخل یمن‏، به نیاز‌های ضروری دسترسی نداریم و موجودی کالا‌ها نیز به اتمام رسیده است. مردم خانه و خانواده و شغل شان را از دست داده اند؛ کودکان و نوجوانان آینده‌ی خود را باخته اند مدارس، دانشگاه‌ها و دانشکده‌ها از ۲۶ مارس تاکنون بسته بوده و ۵ میلیون دانش آموز برای یک سال از آموزش و یادگیری جدا افتاده اند.

جنگنده‌های سعودی بسیاری از مدارس را در یمن هدف قرار دادند؛ معصومیت کودکان را نابود کردند و از آنان دشمنانی برای خود تراشیدند که هرگز از یاد نخواهند برد. برآورد‌ها نشان می‌دهد ۲۴.۱ میلیون زن و کودک در یمن به کمک نیاز دارند؛ یعنی از هر ۵ شهروند یمنی چهار نفرشان به کمک غذایی نیازمند هستند. بر اساس آمار سازمان ملل، در این میان ۱۲.۳ میلیون نفر امنیت غذایی ندارند. نیاز‌های بشردوستانه، نیاز‌هایی ضروری و آنی هستند؛ اما به گفته‌ی بان کی مون، دبیرکل پیشین سازمان ملل، دنیا در این زمینه چه کار کرده است: هیچ؛ تنها سخن گفته شده، اما هیچ کمکی به این زنان و کودکان نشده است.

به اصطلاح دولت حاکم بر عربستان سعودی، کشتی‌های حامل کمک‌های انساندوستانه برای کودکان یمن را به کشور‌های آفریقایی فروخت. آیا آنان منافع ملت یمن را در نظر دارند؟ یا می‌خواهند از بدبختی و بیچارگی مردم یمن به سود خودشان استفاده کنند؟

صد‌ها کودک جان باخته اند؛ صد‌ها زن جان خود را از دست داده اند؛ هزاران مرد جوان کشته شده است؛ بیش از ۸ هزار نفر زخمی شده اند که همه شان غیرنظامی هستند؛ جنگنده‌های سعودی در بیش از ۵ هزار سورتی پرواز به اهداف شان در یمن حمله کرده اند و بیش از ۸ هزار موشک در خاک یمن منفجر شده است. جمعیت برخی روستا‌ها به کلی نابود شده و بیش از یک میلیون نفر از خانه هاشان آواره شده اند. این‌ها خرابه‌ها خانه‌های ما هستند، اگر خانه‌ی شما خراب می‌شد چه می‌کردید؟

این مردم از ترس بمباران‌های پی در پی در کانال‌های فاضلاب سکنی گزیده اند. این‌ها نمونه‌هایی عینی از جنایت ضد بشریت است؛ خیلی ساده و شفاف.

به این کودکان نگاه کنید؛ اگر فرزندان شما بودند چه می‌کردید؟ شما (ائتلاف به سرکردگی آل سعود) ادعا می‌کنید از رئیس جمهور (فراری) عبد ربه منصور هادی پشتیبانی می‌کنید در حالی که به لحاظ قانونی او دیگر رئیس جمهور یمن نیست. بیست نفری که از یمن گریخته و در عربستان مخفی شده اند نماینده‌ ۲۷ میلیون انسان بی پناه در یمن نیستند. آن‌ها و خانواده هاشان با پول هنگفتی که دزدیده و با خود برده اند دارند در پناهگاه امن از زندگی لذت می‌برند. آیا اصلا به کشورشان فکر می‌کنند؟ چرا در کنار مردم نماندند و دوشادوش آنان نجنگیدند؟ آن‌ها افرادی خائن و ترسو هستند که دارند ملت خود را می‌کشند و خداوند متعال هرگز آنان را به خاطر آدمکشی و قتل عام در یمن نمی‌بخشد.

ای آل سعود؛ شما نابودگر کودکان هستید؛ نابودگر زنان هستید؛ نابودگر مردان و نابودگر یکی از قدیمی‌ترین تمدن‌های بشری در تاریخ اسلام هستید؛ خداوند در روز قیامت و روز جزا شما را نخواهد بخشید: آن چنان که ابوهریره از پیامبر اسلام (ص) نقل می‌کند: "مردم یمن به تو پناه آورده اند، آن‌ها افرادی بسیار خوش خلق و خوش قلب هستند، باورشان یمنی است؛ اندیشه شان یمنی است؛ در حالی که غرور و سنگدلی از ویژگی‌های شتربانان است؛ پیامبر اکرم(ص) با انگشت به سوی یمن اشاره کرد و فرمود: "ایمان در قلب مردم یمن نهفته است" و به همین علت یمن پیروز خواهد شد و آل سعود در این جنگ به پیروزی نخواهد رسید چرا که خداوند متعال پشت و پناه یمن است. این پیامی است برای ملت‌های دنیا که برای متوقف کردن این جنگ نابرابر و کمک به مردم فقیر یمن چه کاری می‌خواهند انجام بدهند.


بیشتر بخوانیدقربانی شدن هزاران کودک از آغاز تجاوز آل سعود به یمن + فیلم


انتهای پیام/
 

نسل کشی مردم یمن به دست رژیم سعودی + فیلم

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
مر گ بر آل سعود خبیث و مرگ بر آل سقوط وهابی
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۰:۰۵ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
مکه معظمه باید به دست شیعیان خصوصاً ایران وعراق فتح شود وآن سرزمین مقدس را از لوس وجودخبیث ترین موجودات باقی مانده از نسل خبیث سفیان ها و معاویه ها و ابو لهب ها پاک کرد و این کار نزدیک است ان شاءالله آماده باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۶ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
اي خدا يزيد زمان آل سقوط شمرها و خولي ها وحرمله هاي زمان به دست مختار زمان مهدي صاحب الزمان نابود بگردان،الهي آمين
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۷ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
مرگ بر حقوق بی بشر
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۲:۵۵ ۱۱ آبان ۱۳۹۷
برای پیروزی وآزادی بایدجان دادبه امیدخداپیروزی نزدیکه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۱۱ آبان ۱۳۹۷
میدانید چرا اینگونه مردم مظلوم یمن را آل سعود ودر راس آن آمریکا واسراییل می خواهد از بین ببر برای چیست چون بیشترین نفرات ویاران امام زمان در بین مردم یمن هاست ، مردم به خود بیاید ظهور آقا امام زمان نزدیک است میخواهید دل امام زمان را خشنود کنید به هر وسیله ای که شده به یاری مردم یمن بشتابید حتی شده با کوچکترین نوشته آل سود ودیگر عوامل آن را رسواکنید ، به امید ظهور امام زمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۱۱ آبان ۱۳۹۷
مرگ بر ال سعود و ننگ بر کسانی که fatfرا تصویب میکنند تا به مردم یمن کمک نشود
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۶:۵۶ ۱۱ آبان ۱۳۹۷
خدا لعنت کنه آل سعود رو
خدا لعنت کنه ترامپ رو
خدا لعنت کنه رژیم اشغالگر قدس رو
و هر کسی که داره برای کشتار مردم مظلوم طرح ریزی و کمک می کنه
خدا ریشه تون رو بکند و بخشکاند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۱۱ آبان ۱۳۹۷
عقده غرور در جنایت و آدمکشی
بزودی سزای جنایت‌های تان را تاریخ خواهد داد
مرگ بر سنگدلان سعودی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۱۱ آبان ۱۳۹۷
حقوق بشر !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۴۲ ۱۱ آبان ۱۳۹۷
این عربستانی ها چه جور خلقتی هستند .
Iran (Islamic Republic of)
خليلي
۱۳:۳۸ ۱۱ آبان ۱۳۹۷
چشمها! خون بباريييييييييييد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۱۱ آبان ۱۳۹۷
مرگ بر ال سعود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۱۱ آبان ۱۳۹۷
اللهم العن آل سعود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۱۱ آبان ۱۳۹۷
دمت گرم گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۱۱ آبان ۱۳۹۷
مرگ بر ال سقوط
آخرین اخبار