دبیر هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا استان خوزستان تیم خوزستان از کسب مقام نائب قهرمانی تیم خوزستان در رقابت‌های بیماران خاص کشور در بخش تالاسمی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جمال فتاحی، دبیر هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا استان خوزستان با اشاره به برگزاری سومین دوره رقابت‌های بیماران خاص کشور در بخش تالاسمی از روز چهارشنبه به مدت 3 روز در جزیره کیش بیان داشت: 30 استان در این رقابت ها حضور یافتند.

وی تصریح کرد: در این دوره از رقابت ها 500 ورزشکار در بخش تالاسمی و در 7 رشته تنیس‌روی‌میز، دارت، شنا، بدمینتون، تیراندازی، شطرنج و پتانک آقایان و بانوان در 2 گروه سنی زیر 30 سال و بالای 30 سال با یکدیگر رقابت کردند.

فتاحی اذعان داشت: در پایان این مسابقات نیز رضا حسنی در رده سنی زیر 30 سال رشته شنا قورباغه، انیسه حسینی در رده سنی بالای 30 سال رشته بدمینتون و محسن محمدیان در رشته تنیس‌روی‌میز دوبل رده سنی زیر 30 سال به مدال طلا دست یافتند، همچنین رضا مالکی در شطرنج زیر 30 سال مدال نقره را کسب نمود و مدال برنز رشته پتانک زیر 30 سال به رضا اسدی رسید.

دبیر هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای خوزستان در ادامه افزود: با توجه به مشکلات بسیاری که برای رفتن به این دوره از مسابقات داشتیم و مجبور شدیم از اهواز با اتوبوس به شیراز برویم و از آن‌جا نیز با تاخیر 14 ساعته در پرواز به کیش اعزام شدیم، کسب عنوان نایب‌ قهرمانی توسط ورزشکاران استان، مقام ارزشمندی محسوب می‌شود و خدا را شکر می‌کنیم که با حمایت معنوی و مادی کیامرث حاجی‌زاده رییس هیات استان، این موفقیت به دست آمد.

انتهای پیام/گ

درخشش تیم بیماران خاص در مسابقات ورزشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.