کم فروشی بیشتر بازاریان در لرستان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از اجرای ۸ طرح تشدید نظارت بر بازار در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمدرضا صفی‌خانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: با توجه به آمار تشکیل پرونده‌ها و تحلیلی که از بازار داشتیم بیشترین مشکل و عمده‌ترین تخلف کم‌فروشی است.

وی اضافه کرد: عمده بازاریان با توجه به شرایط و آشوبی که در بازار ایجاد شده بود و تلاطم قیمت‌هایی که وجود داشت به سمت عدم درج قیمت و کم‌فروشی رفته بودند.

صفی‌خانی بیان کرد: در همین راستا نظارت‌ها را از تیرماه تشدید کرده و هماهنگی‌های لازم با اتحادیه‌ها و اتاق اصناف به عمل آمد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با بیان اینکه در یک ماه گذشته ثبات در بازار ایجاد شده است، افزود: در همین راستا درج قیمت روی کالاها، کاملاً مشخص است و راحت‌تر می‌توانیم بازرسی کنیم.

وی از اجرای ۸ طرح تشدید نظارت در بازار استان خبر داد و گفت: براساس تحلیلی که از پرونده‌های تشکیل شده استخراج کردیم نظارت‌ها را با هماهنگی استانداری و فرمانداری‌ها به سمت برخورد با عدم درج قیمت و کم‌فروشی برده‌ایم.

صفی‌خانی خاطرنشان کرد: تلاطمی که طی چند ماه اخیر در بازار وجود داشت، این بود که بازاریان کالا‌ها را با قیمت‌های مختلف خریداری می‌کردند و عمده مشکلات از این موضوع به وجود آمد.

انتهای پیام/م

بیشتر بازاریان در لرستان کم‌فروشی می‌کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار