اداره صنعت، معدن و تجارت؛

ساماندهی نانوایی‌ها در سطح شهر بروجرد

کیفیت نان در بیشتر نانوایی‌ها قابل‌قبول است و بیشترین تخلف نانوایی‌ها نیز در زمینه کم‌فروشی و کوچک گرفتن چانه نان است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  علی شاهرودی گفت: حدود 61 تخلف شامل قیمت، خدمات، کالا و عدم صدور فاکتور برای این سازمان تعریف‌شده که در کنار تعزیرات حکومتی فعالیت می‌کند.

ساماندهی نانوایی‌ها در سطح شهر بروجرد

وی با تأکید بر لزوم ورود جدی اتاق اصناف بروجرد به موضوع قاچاق کالا افزود: در زمینهٔ مقابله با قاچاق کالا باید نظارت‌ها به‌صورت جدی‌تری توسط اتاق اصناف صورت گیرد و با برگزاری گشت‌های مشترک با متخلفان برخورد کند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد با اشاره به ساماندهی نانوایی‌های سطح شهر بروجرد عنوان کرد: کیفیت نان در بیشتر نانوایی‌ها قابل‌قبول است و بیشترین تخلف نانوایی‌ها نیز در زمینهٔ کم‌فروشی و کوچک گرفتن چانه نان است که به‌شدت با متخلفان برخورد شده و در زمینهٔ استفاده از جوش‌شیرین نیز با همکاری شبکه بهداشت و درمان هم‌اکنون بیش از 90 درصد نانوایی‌های بروجرد از این ماده در طبخ نان‌های خود استفاده نمی‌کنند بااین‌حال لازم است اتاق اصناف درزمینهٔ نظارت‌ها جدی‌تر برخورد کند.

وی با اشاره به ارائه تخفیفات بالا در حراج‌ها عنوان کرد: برای ارائه تخفیف در هر صنفی لازم است ابتدا نامه‌ای به اتاق اصناف داده شود و پس از تائید اقلام حراج، تبلیغات خیابانی صورت پذیرد تا به این صورت تبلیغات خلاف واقع انجام نشود.

احمد گودرزیان معاون سیاسی فرمانداری بروجرد نیز در این جلسه با تأکید بر لزوم برگزاری گشت زنی‌های مشترک برای مقابله با کم‌فروشی و گران‌فروشی تصریح کرد: هدف از برگزاری این گشت زنی‌ها نظارت بیشتر و مستمر بر صنوف مختلف و مقابله با هرگونه کم‌فروشی و گران‌فروشی است.

وی خواستار نظارت هر چه بیشتر بر بازار عرضه مواد غذایی همچون تخم‌مرغ و نان شد و گفت: با توجه به نزدیک شدن به‌روزهای پایانی سال و احتمال وقع تخلفاتی درزمینهٔ احتکار کالاها به‌منظور کنترل قیمت کالاها باید نظارت‌های بیشتری صورت پذیرد.

انتهای پیام/د

نانوایی‌های سطح شهر بروجرد ساماندهی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.