انعقاد تفاهم نامه اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای با مرکز آموزش بازرگانی

تفاهم نامه آموزشی اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای با مرکز آموزش موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی وزارت صمت با هدف ارتقاء دانش در حوزه‌های مختلف کسب و کار‌های مرتبط با فروشگاه‌های زنجیره‌ای به امضا رسید.

انعقاد تفاهم نامه اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای با مرکز آموزش بازرگانیبه گزارش  خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، تفاهم نامه همکاری اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مرکز آموزش بازرگانی عصر امروز با حضور امیرخسرو فخریان رییس اتحادیه و محمد عباسی عضو هیئت مدیره و مدیر عامل آن مرکز به امضا رسید.

این تفاهم نامه به منظور ارتقاء دانش و مهارت‌های علمی و فنی مدیران و کارکنان در حوزه‌های مختلف کسب و کار‌های مرتبط با فروشگاه‌های زنجیره‌ای با برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی حضوری و مجازی، طراحی و برگزاری دوره بلند مدت MBA و DBA و همچنین برگزاری سمینارها، کارگاه‌ها و همایش‌ها تخصصی مورد توافق دو طرف قرارگرفته است.


بیشتر بخوانید: تعیین تکلیف بخشودگی سود و جرائم کشاورزان در هاله ای از ابهام 


شایان ذکر است اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای با فعالیت بیش از ۳ هزار شعبه فروشگاهی در کل کشور جهت عرضه انواع کالا و خدمات و اشتغال بیش از ۵۰ هزار نفر به صورت مستقیم همواره در مسیر آموزش جهت نوین سازی سیستم توزیع کشور که نتیجه آن خدمت رسانی مناسب به مردم است، گام بر می‌دارد.

گفتنی است، مرکزآموزش بازرگانی موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی وزارت صمت بعنوان یکی از مهمترین مراکز آموزش‌های تخصصی تجارت و کسب و کار نقشی فعال در جهت راهبری، مدیریت و اجرای آموزش‌های مورد نیاز در حوزه کسب و کار را در سطح کشور عهده دار می‌باشد.

برگزاری دپارتمان بازرگانی و تجارت بین الملل، زبان‌های خارجی بازرگانی، بازاریابی و فروش، دیجیتال مارکتینگ، حسابداری و اقتصاد مالی، تولید، لجستیک و زنجیره تامین از جمله فعالیت‌های این مرکز است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار