جدیدترین محصول خودروساز ژاپنی رونمایی شد +تصویر

سوبارو (Subaro)، خودروساز ژاپنی، از جدیدترین نسخه خودروی لیمیتد WRX STI رونمایی کرد. این خودرو TC 380 نام دارد.

جدیدترین محصول خودروساز ژاپنی +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در روز پنج شنبه، سوبارو نسخه دیگری از نسخه لیمیتد WRX STI اسپورت خود را رونمایی کرد. نام این مدل TC 380 است. این خودرو منحصرا در ژاپن نشان داده شده است.

تغییرات در این خودرو توسط راننده رالی ژاپنی Toshihiro Arai، که در مسابقات قهرمانی رالی جهانی با سوبارو رقابت کرده است، نظارت خواهد شد. این تغییرات شامل مجموعه‌ای از قطعات پیشرفته HKS تایید شده از کارخانه، از جمله یک کیت توربو GT III RS Sport ، یک رانش سوپر توربو و یک مبدل کاتالیستی با جریان بالا است.

Arai Motorsport خود قطعات HKS را نصب می‌کند، اما اجزای خود را نیز به اضافه می‌کند. این قطعات جدید شامل یک فیلتر هوای RQA و یک چهارچوب شاسی در داخل خودرو برای افزایش استحکام قاب می‌باشد. یک اسپویلر عقب کربنی به خودرو کمک می‌کند که در سرعت بالا کنترل خود را حفظ کند. همچنین یک صندلی راننده سریال نامبردار Recaro با طراحی منحصر به فرد به TC 380 اضافه شده است که راننده را سر جای خودش نگه می‌دارد.

جدیدترین محصول خودروساز ژاپنی +تصویر

سوبارو هنوز باید مجموعه‌ای کامل از عکس‌های ماشین را منتشر کند، به این دلیل که تنها چند عکس بسته و نامفهوم از آن عکس منتشر کرده است که چیزهای خاصی از خودرو را نشان نمی‌دهد. با توجه به این که سوبارو در حال ساخت یک سایت اختصاصی برای این مدل جدید است، عکس‌های بیشتری در راه خواهد بود. شرکت خودروساز در نظر دارد تنها 50 دستگاه WRX STI TC 380 را تولید کند. خودرویی که حدود 43،900 دلار آمریکا قیمت خواهد داشت.

این خودرو به مجموعه‌ای از انواع دیگر نسخه های WRX لیمیتد منتشر شده، اضافه می‌شود. ژاپن RA-R را در تابستان به دست آورده است و ایالات متحده سری Gray و نسخه قابل مقایسه با Raiu را دریافت کرده است. انتظار می‌رود نسل جدیدی از WRX (و یا جانشین آن) در سال 2020 رونمایی شود. اما این که WRX بعدی یک هیبرید است یا خیر نامشخص نیست.

 


بیشتر بخوانید: ربات‌های انسان‌نمایی که شما را می‌ترسانند +فیلم


انتهای پیام/

سوبارو و رونمایی از خودروی جدیدش

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۱۵ آبان ۱۳۹۷
خودروسازهای ما هم هرهفته یک بار جدیدترین تولیدات خود را معرفی می کنند.اول پراید ساختند بنام صبا.هفته بعد همون پراید با نام نسیم معرفی شد.هفته بعدش همون پرایدو مقداری از دمشو زدن اسمشو گذاشتن 141.هفته بعد دمشو کامل بریدن اسمشو گذاشتن هاچ بک . . . بخاطر اینکه مشتری اسامی را قاطی نکنه اسم همشونو گذاشتن پراید.اینطرف هم ساینا و سایدا و تیبا و تینا و تیپا همش یک ماشینه فقط چراغ هاشون فرق داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۱۵ آبان ۱۳۹۷
کلا تولید خودرو در جهان رو حساب و کتابه و به جز آمریکا و انگلیس هر کشوری فقط یه خودرو اش حق داره برتر باشه و بقیه مارکاش باید مشابه خارجی داشته باشن مثلا در آلمان بنز و در ژاپن تویوتا باید سر تر باشند و بقیه مارکاشون از نظر کیفیت مشابه کره ای و اندونزیایی یا تایلندی داره
آخرین اخبار