معاون مشارکت‌های مردمی مجمع خیران سلامت کشور:

خیران ۶۰ هزارمیلیارد ریال به زیرساخت‌های درمان کشور کمک کردند

معاون مشارکت‌های مردمی مجمع خیران سلامت کشور گفت: خیران در ۱۰ سال گذشته بیش از ۶۰ هزار میلیارد ریال در تامین و تجهیز زیرساخت‌های بهداشت و درمان استان‌های مختلف مشارکت کردند.

خیران ۶۰ هزارمیلیارد ریال به زیرساخت‌های درمان کشور کمک کردندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ سید محمد طباطبایی معاون مشارکت‌های مردمی مجمع خیران سلامت کشور در مراسم تجلیل از خیران سلامت شهرستان‌های گناباد و بجستان  گفت: خیران در ۱۰ سال گذشته بیش از سه هزار مرکز بهداشت و درمان با مشارکت خیران در کشور ساخته شد.

وی   با بیان اینکه   ۱۰ هزار میلیارد ریال از کمک‌های خیران در این بخش طی یک سال گذشته محقق شده است افزود:مجمع خیران سلامت همراهی و مشارکت خیران در تامین اعتبار فعالیت‌های پژوهشی در بخش بهداشت و درمان را اولویت اقدامات خود قرار داده است.

معاون مشارکت‌های مردمی مجمع خیران سلامت کشور  با اشاره به تولد سالانه یک هزار کودک ناشنوا در کشور افزود: انجام پژوهش در زمینه عوامل بروز و راهکار‌های پیشگیری از آن ضروری است.

طباطبایی افزود: با پیگیری این مجمع، بنیاد طب ایرانی امسال با هدف همگرایی و وحدت نظر بیشتر بین طب سنتی و طب مدرن، توجه به اصلاح سبک زندگی، پرداختن به آموزش‌های خود مراقبتی و پژوهش‌های بین رشته‌ای در این حوزه راه اندازی شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد هم در این مراسم گفت: خیران از ابتدای تاسیس مجمع خیران سلامت گناباد و بجستان طی ۹ سال گذشته بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال برای تامین زیرساخت‌های مورد نیاز بخش بهداشت و درمان این شهرستان‌ها مشارکت داشتند.

جواد باذلی افزود: ۱۸ طرح عمرانی در این بخش‌ها با هزینه ۴۲ میلیارد ریال با مشارکت خیران در این مناطق اجرا شده است.

وی تامین ۳۰ میلیارد ریال برای خرید تجهیزات پزشکی، اهدای پنج ساختمان به ارزش ۲۲ میلیارد ریال، اهدای زمین به ارزش ۵۰ میلیارد ریال و اهدای یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برای کمک به بیماران سخت درمان را از جمله مشارکت‌های خیران گناباد و بجستان ذکر کرد.
 
انتهای پیام//ا.س

تجلیل از خیران سلامت شهرستان‌های گناباد و بجستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.