معاون ‌وزیر کشور:

۲ میلیون زائر ایرانی در پیاده‌روی اربعین شرکت کردند

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: در اربعین امسال بیش از ۲ میلیون زائر ایرانی و بالغ‌بر ۱۲۰ هزار نفر از اتباع خارجی از مرزهای سه‌گانه کشور برای حضور در پیاده‌روی اربعین به کشور عراق سفر کردند.

۲ میلیون زائر ایرانی در پیاده‌روی اربعین شرکت کردندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ حسین ذوالفقاری صبح امروز در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران اظهار داشت: در ایام اربعین سعی شد تا با تمام مشکلات موجود خدمات‌رسانی قابل‌توجهی به زائران داده شود.

وی افزود: توسعه زیرساخت‌های مرز‌های غربی و خروجی کشور نسبت به سال گذشته از اقدامات مؤثر انجام‌شده در اربعین سال جاری بود.

رئیس ستاد اربعین کشور گفت: با ارتقای نسبی زیرساخت‌های مرز‌های خروجی کشور روند خدمات‌رسانی به زائران اربعین نسبت به سال‌های گذشته وضعیت مطلوب‌تری پیداکرده است.

ذوالفقاری ادامه داد: در اربعین امسال بیش از ۲ میلیون زائر ایرانی و بالغ‌بر ۱۲۰ هزار نفر از اتباع خارجی از مرز‌های سه‌گانه کشور برای حضور در پیاده‌روی اربعین به کشور عراق سفر کردند.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور خاطرنشان کرد: برای توسعه و ارتقای کیفیت زائران اربعین جاده مهران تا پایان سال آینده ۴ بانده می‌شود، لغو روادید بین ایران و عراق یکی از مهم‌ترین سیاست‌های جاری بین دو کشور است.

انتهای پیام/ز

شرکت 2 میلیون زائر ایرانی در پیاده‌روی اربعین

برچسب ها: وزارت کشور ، اربعین 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار