تولیت آستان قدس رضوی:

بیگانگان گره از مشکل کشور بازنخواهندکرد

تولیت آستان قدس رضوی گفت: باید به این نکته توجه کنیم که بیگانگان تاکنون نه گره از مشکل کشوری را باز کردند و نه باز خواهند کرد.

بیگانگان گره از مشکل کشور بازنخواهندکردبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی شب گذشته در همایش «میثاق با امام» باحضور فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان، اصناف و بازاریان که در حرم مطهر رضوی برگزار شد گفت: پیام اول حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان نمایش انسجام اجتماعی و وحدت به دشمن بود.

وی افزود: پیام دوم این بود که در مقابل استکبار با همه وجود خواهیم ایستاد و آنقدر در عرصه تولید، اشتغال، فقر زدایی و کار اقتصادی مؤثر و مولد تلاش خواهیم کرد تا این نقشه‌های تحریمی دشمن نقش برآب شود.

حجت الاسلام رئیسی اظهار داشت: نظام بانکی باید پشتوانه ارزشمندی برای تولید کننده، فعالان اقتصادی، ایجاد اشتغال و رفع فقر از جامعه باشد و در خدمت اهداف مهم اقتصادی قرار بگیرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت:بیگانگان نه گره از مشکل کسی باز کردند نه باز خواهند کرد و آمریکا و اروپا تاکنون کدام کشور را به سعادت رسانده‌اند؟ دیدیم که چگونه عهد شکنی کردند.

وی افزود: همین بازاریان و کارآفرینان در جریان جنگ تحمیلی با همه وجود تلاش کردند تا در بازار تعادل ایجاد کنند و مشکلی برای مردم بیش از آنچه دشمنان تحمیل کردند ایجاد نشود؛ باید به مردم اعتماد کرد و کار مردم را به مردم واگذار کرد.
 
انتهای پیام // ف.م
 
 

سخنان  تولیت آستان قدس رضوی  در همایش «میثاق با امام»

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.