کسب رتبه نخست کیفیت توسط اداره پست ایلام

مدیر کل پست ایلام از کسب رتبه نخست کیفیت در کشور توسط این اداره خبر داد.

  کسب رتبه نخست کیفیت توسط اداره پست ایلامهدایت فیلی ، مدیر کل پست ایلام در گفتگو  با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; اظهار کرد: همدلی و همراهی مجموعه و تفهیم تفکر شرکتی بودن و ایجاد تعامل گسترده با تمام ادارات، سازمانها، نهادها و ایجاد اداره بازاریابی بصورت کاملا فعال و تمرکز بر شناخت نیازهای بالقوه موجود در جامعه؛ خدمات پستی را تعریف کرده و در تمدید قراردادهای نیز جهت گیری به سمت اقتصادی کردن آنها مدنظر بوده است و تلاش شده قراردادهای زیان ده به سود ده تبدیل شود و در  کنار  حفظ بازارهای قبلی، ایجاد بازارهای جدید مدنظر باشد تا بتوانیم سهم خود را  از بازارها حفظ و افزایش دهیم.  آموزش مستمر و نظارت بر روند انجام امور، برگزاری جلسات منظم براساس برنامه مدون و پیگیری مجدانه اهداف از دیگر اقدامات موثر در این زمینه می باشد.

وی افزود: ارتقا و بهبود کیفیت خدمات از مهمترین برنامه های پست استان ایلام است به همین جهت همواره جزو استان های رتبه بالا در جدول ارزیابی عملکرد بودیم و ماه گذشته موفق به کسب رتبه نخست کیفیت و جزء برترین های کشور نیز شده ایم.

مدیر کل پست ایلام گفت: برنامه مدونی را تهیه و پیگیری کرده ایم که از جمله ورود به بازار خدمات نیابتی ادارات با ایجاد باجه های نیابتی است که در همین راستا تاکنون باجه تشخیص هویت، پزشکی قانونی، شهرداریهای مناطق یک و دو، باجه های مستقر در مراکزMRI و آزمایشگاه اپیومی راه اندازی شده است.  

همچنین قرارداد اخذ مدارک مشترکین امتیاز گاز با ایجاد یک باجه در هر شهرستان شروع به فعالیت کرده و توزیع ابلاغیه ها و اخطاریه های بانک ها و شرکت مخابرات نیز عملیاتی شده است و در حال بسط و توسعه به سایر نهادها اعم از شرکت نفت و سایر ادارات مشابه هستیم.

فیلی اظهار داشت:استان ایلام یکی از استانهایی است که در خودپستچی گری ادارات دولتی حرف اول را می زند، به همین جهت بخش زیادی از ترافیک مرسولات پستی  که می بایست وارد چرخه شبکه پستی شود، به شیوه های دیگر جابجا می شود. با این وجود، استان روند رو به رشد خود را در ارایه خدمات باجه ای حفظ کرده  و به پتانسیل های موجود در حوزه ارایه خدمات نیابتی به ویژه خدمات به بانک ها اعم از توزیع ابلاغیه ها و اخطاریه ها متمرکز شده ایم.  

وی افزود:هوشمند سازی صنادیق پستی، سامانه مدیریت تجارت الکترونیک، توسعه نرم افزار یکپارچه مبادله پستی، توسعه سامانه هوشمند همراه نامه رسان از جمله اقدامات مهم این اداره در راستای هوشمند سازی بوده است. از دیگر برنامه ها نیز می توان به طرح نشانی مکان محور در مرکز استان اشاره نمود.

فیلی بیان کرد: توسعه هوشمند سازی در پست می تواند با تسهیل در فرایندهای تجارت الکترونیک و توسعه سرویس خرید و فروش اینترنتی در استان ها، ایجاد پنل ارسال پیامک  و استفاده از آن جهت اطلاع و آگاهی از آخرین وضعیت آمار روزانه درآمد و ترافیک برای اطلاع روسای ادارات شهرستانها محقق شود. همچنین ایجاد پنل وصول مطالبات در سیستم جامع مدیریتی که مدیران از میزان مطالبات و وصول روزانه آن بصورت لحظه ای نیز می تواند در این زمینه موثر باشد.

 مدیر کل پست ایلام در پایان گفت: عدم وجود بازارچه مرزی در مرز کشور همسایه عراق، عملکرد تجاری و پستی را ضعیف کرده است و تا کنون هیچ مزیتی برای پست استان نداشته است.امیدواریم با عملیاتی شدن منطقه آزاد مهران شاهد توسعه تجارت و کسب و کار در منطقه از جمله رونق رونق پست باشیم.

 

انتهای پیام/ع

اداه پست ایلام در جایگاه نخست کیفیت کشور

برچسب ها: ارتباطات ، برترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.