مدیرعامل گروه پزشکی خیریه مرهم خبر داد؛

انجام 90 عمل جراحی شکاف کام و لب دربیمارستان امام خمینی ایلام

مدیرعامل گروه پزشکی خیریه مرهم گفت: از ابتدای حضور تیم پزشکی موسسه خیریه مرهم در استان ایلام 90 عمل جراحی توسط اعضای این تیم انجام شده است.

انجام 90 عمل جراحی شکاف کام و لب دربیمارستان امام خمینی ایلامبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛محمدعلی کیانی مدیرعامل گروه پزشکی خیریه مرهم گفت: از ابتدای فرآیند ثبت نام از افراد متقاضی بیش از 850 نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد افراد 150 نفر غیر بومی و مابقی از تمام نقاط استان ایلام هستند که پیش بینی می شود 200 عمل جراحی بر روی آنها صورت گیرد.

وی اظهار کرد: گروه مرهم با 60 نفر بزرگترین تیم جراحی پلاستیک جهان بوده که برای اولین بار در استان ایلام حضور یافته اند و با عمل رایگان دغدغه‌های خانواده‌های این فرزندان را کاهش داده اند.

مدیرعامل گروه خیریه مرهم افزود: 16 جراح پلاستیک به همراه این گروه در بیمارستان امام خمینی (ره) در 9 اتاق عمل که در اختیار آنها قرار داده ایم به عمل جراحی مشغول بکار هستند.

کیانی ادامه داد: برای استفاده اشخاص نیازمند 2 روش ثبت نام اینترنتی و حضور در بیمارستان پیش بینی شده است.

وی یادآورشد: برای درمان افرادیکه مشکل شکاف کام و لب دارند ابتدا توسط متخصصین ویزیت و کسانیکه نیاز به عمل داشته باشند مورد جراحی قرار می‌گیرند که برآورد ما این است در این طرح بیش از 200 نفر مورد عمل جراحی قرار گیرند.

انتهای پیام/ د

انجام 90 عمل جراحی در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یونس
۲۳:۳۲ ۲۷ بهمن ۱۳۹۷
لطفن به من هم کمک کنید هزینه عمل کردنه شکافه کام رو ندارم