اقدام جنون آمیز مشتری جوان در موبایل فروشی! +فیلم

یک مرد جوان که موفق به راضی کردن فروشنده موبایل برای خرید قسطی گوشی مورد علاقه اش نشده بود ناگهان دست به اقدامی جنون آمیز زد.

اقدام جنون آمیز مشتری جوان در موبایل فروشی! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرد جوانی که در یک موبایل فروشی موفق به راضی کردن فروشنده موبایل به فروش قسطی گوشی مورد علاقه اش به او نشده بود ناگهان دست به اقدامی عجیب و جنون آمیز زد. این مشتری 40 ساله که در خرید قسطی تلفن همراه موفق نشده بود ناگهان اقدام به بریدن انگشت کوچک دست خود کرد و آن را در صورت فروشنده پرتاب کرد. این حادثه در یکی از فروشگاه های موبایل شهر "مینسک" روسیه رخ داد.

ماجرا از آنجا آغاز شد که این مرد پس از حضور در این فروشگاه از فروشنده زن درخواست کرد تا تلفن همراه مورد علاقه اش را بصورت قسطی خریداری کند. فروشنده زن اهل بلاروس به این مرد جوان گفت که فروش تلفن همراه در این فروشگاه بصورت قسطی ممنوع است. همچنین او به این جوان یادآور شد که بابت خرید گوشی قبلی نیز به این فروشگاه بدهکار است.

مرد 40 ساله گفت که بدهی گذشته را بصورت کامل پرداخت خواهد کرد ولی با این حال با جواب منفی کارمند این شرکت مواجه شد. در ادامه این جوان که از خرید تلفن همراه مورد علاقه اش کاملا ناامید شده بود دست به اقدامی احمقانه زد. در ویدئویی که منتشر شده است نشان می دهد که او وارد یک سوپرمارکت می شود و با برداشتن یک چاقوی آشپزخانه اقدام به بریدن انگشت کوچک دست خود می کند. او سپس انگشت خود را از روی زمین برداشته و پس از مراجعه دوباره به موبایل فروشی آن را به سمت فروشنده موبایل فروشی پرتاب می کند.

پس از این حادثه پلیس و اورژانس پزشکی در محل حاضر شدند. این مرد جوان به پلیس گفت که بدلیل ناراحتی شدید از فروشنده مویابل اقدام به چنین عملی کرده است. او توسط یک آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

انتهای پیام/

عمل عجیب مشتری جوان در موبایل فروشی خبرساز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۲:۳۲ ۱۷ آبان ۱۳۹۷
جنون انواع مختلفی دارد...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۱۷ آبان ۱۳۹۷
جل الخالق
Iran (Islamic Republic of)
اميرحسين
۰۹:۲۴ ۱۷ آبان ۱۳۹۷
عقل كه نيست جان در عذاب است
آخرین اخبار