پزشک تیم پرسپولیس:رسن هم مثل عالیشاه بود که او را به بازی رساندیم

دکتر حقیقت پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تمام تلاش خودمان را انجام می‌دهیم تا عالیشاه را به بازی برسانیم و امیدواریم که این اتفاق بیفتد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس؛ علیرضا حقیقت، پزشک تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: کار روی مچ پای عالیشاه ادامه دارد. او روز چهارشنبه راه رفتن کنار زمین را انجام داد.
وی ادامه داد: مچ پای او التهاب دارد و سعی ما بر کاهش التهاب و درد با اقداماتی است که در حال انجامش هستیم. تمام تلاش خودمان را انجام می‌دهیم و باید منتظر شرایط او در تمرین روز جمعه باشیم.

عالیشاه با تعصب برای رسیدن به دیدار فینال تلاش می کند

پزشک پرسپولیس درباره اینکه امیدواری برای رسیدن عالیشاه به بازی با کاشیما آنتلرز ژاپن تا چه میزان است، خاطر نشان کرد: طبعا امیدواریم برسد، که روی پای او به این شکل کار می‌کنیم. تمام اعضای کادر درمانی از من و آقای میثم علیپور تا بچه‌های ماساژور چه در مورد عالیشاه و چه برای موارد خفیف دیگر، 24 ساعته در حال کار هستیم تا بازیکنان در بهترین حالت در اختیار کادر فنی باشند. مورد مشابه عالیشاه را قبل از اینها برای بشار رسن هم داشتیم که به بازی رسیده بود و باید دید مچ پای عالیشاه چطور جواب می‌دهد. خود او هم با روحیه و تعصب تلاش می‌کند تا اگر لازم شد به تیم کمک کند.


بیشتر بخوانید:

تمرین آخر سرخپوشان در دبی برگزار شد

عربشاهی:خط دفاع کاشیما ضعیف است/ ورزشگاه آزادی را برای نماینده ژاپن جهنم می‌کنیم

اصلانیان: استراتژی برانکو برای بازی با کاشیما در لیگ قهرمانان آسیا اشتباه بود


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.