عربشاهی:خط دفاع کاشیما ضعیف است/ ورزشگاه آزادی را برای نماینده ژاپن جهنم می‌کنیم

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: ساختار دفاعی تیم کاشیما متزلزل است و پرسپولیس می‌تواند از این نقطه ضعف بهره بببرد.

ضیا عربشاهی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی برگشت این تیم برابر تیم کاشیما ژاپن در فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: پرسپولیس به علت شکست ۲ بر صفر مقابل تیم کاشیما، در بازی برگشت کار سختی پیش رو دارد، اما سرخپوشان ایران با ارائه یک بازی هوشمندانه می‌توانند شکست بازی رفت را در ورزشگاه آزادی جبران کنند.

عربشاهی: نقطه ضعف تیم کاشیما خط دفاعی اش است/ ورزشگاه آزادی را برای تیم ژاپنی جهنم می کنیم

او ادامه داد: با توجه به اینکه دروازه بان و مدافعان تیم کاشیما قد کوتاهی دارند بنابراین ساختار دفاعی این تیم ژاپنی متزلزل است و پرسپولیس می‌تواند از نقطه ضعف حریف خود استفاده کند و از طریق ضربات ایستگاهی و ارسال از جناحین در بازی برگشت به گل برسد. همچنین علیپور و منشا هم باید نزدیک به هم بازی کنند تا مدافعان حریف تحت فشار قرار بگیرند و پرسپولیس به هدف خود در این بازی برسد.

پرسپولیسی‌ها با غیرت خود شکست بازی رفت را جبران می‌کنند

عربشاهی درباره اینکه پرسپولیس می‌تواند شکست بازی رفت برابر تیم کاشیما را جبران کند، گفت: بله پیروزی برابر تیم کاشیما در آزادی امکان پذیر است و بازیکنان ما با غیرت ایرانی می‌توانند شکست بازی رفت را جبران کنند. کسی باور نمی‌کرد که پرسپولیس بتواند تیم السد قطر را شکست بدهد، اما این اتفاق رخ داد. همچنین به نظرم تیم کاشیما نسبت به تیم السد ضعیف‌تر است و از طریق ضربات ایستگاهی می‌توانیم به این تیم ژاپنی گل بزنیم. به هر حال گل زدن تیم کاشیما در ورزشگاه آزادی به ضرر ماست و باید پرسپولیسی‌ها از یک سوم خط میانی دفاع کنند تا گل نخورند.

فضای دبی برای آماده سازی پرسپولیسی‌ها خوب است

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه پرسپولیسی‌ها در امارات ماندگار شدند، تصریح کرد: به نظرم فضای حاکم در دبی برای پرسپولیسی‌ها خوب است. همچنین برانکو برای اینکه شرایط روحی و روانی بازیکنان برای بازی برگشت آماده شود تصمیم گرفت که تمرینات تیم در دبی برگزار شود. علاوه بر این برانکو نباید تمرینات سختی برای بازیکنان در دبی در نظر بگیرد چرا که آن‌ها در این مقطع زمانی به ریکاوری نیاز دارند تا با آمادگی کامل به مصاف تیم کاشیما بروند.

عربشاهی: نقطه ضعف تیم کاشیما خط دفاعی اش است/ ورزشگاه آزادی را برای تیم ژاپنی جهنم می کنیم

پرسپولیس نباید اجازه خودنمایی به تیم کاشیما بدهد

او درباره اینکه در غیبت سیامک نعمتی چه بازیکنی می‌تواند در ترکیب اصلی برابر کاشیما قرار بگیرد، اظهار کرد: به طور حتم عالیشاه جایگزین نعمتی در بازی با کاشیما می‌شود. اخراج نعمتی در بازی رفت کار پرسپولیس سخت کرد چرا که بازیکنی روی نیمکت این تیم نیست تا جایگزین نعمتی شود. پرسپولیس از اول بازی نباید اجازه خودنمایی به تیم کاشیما بدهد و باید ورزشگاه آزادی را برای این تیم ژاپنی به جهنم تبدیل کنیم.

عربشاهی درباره حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی بیان کرد: هواداران همواره در سرما و گرما از تیم محبوب خود حمایت می‌کنند و به طور حتم در بازی برگشت برابر تیم کاشیما هم سکو‌های ورزشگاه آزادی مملو از هواداران می‌شود. بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا یک مسئله ملی است و به هواداران استقلال توصیه می‌کنم که با حضورشان در ورزشگاه آزادی از پرسپولیس حمایت کنند تا این تیم به قهرمانی دست یابد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره پیش بینی اش از نتیجه بازی برگشت این تیم برابر تیم کاشیما خاطر نشان کرد: اگر بازیکنان پرسپولیس شرایط روحی و روانی مناسبی داشته باشند و برانکو در چیدمان نفرات اصلی دقت کند و منشا و علیپور نزدیک به هم بازی کنند به طور حتم پیروزی برابر کاشیما در ورزشگاه آزادی دور از دسترس نیست.


بیشتر بخوانید:کاشیما آنتلرز ژاپن ۲ - پرسپولیس ایران صفر /قهرمانی آسیا به حماسه آزادی موکول شد

آمار گلزنان دیدار تیم‌های کاشیما - پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا

نعمتی بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.