پیرو پیشنهاد و دستور شهردار منطقه 22 تهران ،صورت گرفت؛

گام نخست برای احداث بوستان زلزله در شهر تهران برداشته شد

انتخاب نهایی جانمایی بوستان زلزله در مجاور پارک جنگلی چیتگر با حضور معاونین سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و مدیران منطقه22 که به عنوان اولین پارک زلزله در خاورمیانه شناخته شده است انجام شد.

گام نخست برای احداث بوستان زلزله در شهر تهران برداشته شدبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ انتخاب نهایی جانمایی بوستان زلزله در مجاور پارک جنگلی چیتگر با حضور معاونین سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و مدیران منطقه22 که به عنوان اولین پارک زلزله در خاورمیانه شناخته شده است انجام شد.

 بازدیدی با حضور کلهری، معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، صالحی معاون پیشگیری و کاهش خطرپذیری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و مدیریت شهری منطقه 22 برای انتخاب نهایی، جانمایی احداث اولین بوستان زلزله در خاورمیانه انجام شد.

حسین جعفریان، دبیر و جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران منطقه22،در طی سخنانی در این بازدید، خاطر نشان کرد: هر زمین لرزه‌ای یادآور این واقعیت است که تهران روی کمربند زلزله قرار دارد و از طرفی پیش بینی زمان زلزله از نظر علمی امکانپذیر نیست پس بهترین راه مصنون ماندن از عواقب زلزله، آموزش است.

 جعفریان ، با بیان اینکه با احداث این بوستان آموزشی درصدد افزایش سطح آگاهی شهروندان در مورد زلزله هستیم، افزود: احداث این بوستان به عنوان اولین بوستان زلزله در خاورمیانه به پیشنهاد و ایده شهردار منطقه 22 خواهد بود.

وی در ادامه با بیان اینکه این بوستان با بستر کاملا علمی، آموزشی و تخصصی ساخته خواهد شد، گفت: ارائه آموزش‌های امدادی زلزله به کودکان، نوجوانان و سایر لایه های سنی در قالب بازی، تفریح و سرگرمی صورت خواهد پذیرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها: زلزله ، مدیریت بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار