هاشمی‌ در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

یافتن سرمایه‌گذار علت توقف پروژه پارکینگ نیایش

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به بازدید خود از 4 پروژه شهری گفت: پروژه پارکینگ نیایش در حال حاضر متوقف شده و در انتظار سرمایه‌گذار است.

محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به بازدیدهایی که صبح امروز(پنجشنبه) به صورت سرزده از چهار پروژه شهری به عمل آورد، اظهار کرد: بازدیدی از پارکینگ نیایش داشتم که در حال حاضر در انتظار پیدا کردن سرمایه‌گذار است.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه پارکینگ نیایش دارای 2 طبقه تجاری و 7 طبقه پارکینگ است که حدود 1700 پارکینگ را شامل می‌شود، گفت: پیمانکار این پروژه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) است و هدف از ایجاد پروژه تأمین محل پارک برای سینما ملت، بیمارستان قلب و پارک ملت است.

وی با تأکید بر اینکه پروژه عملا متوقف شده است، تصریح کرد: این پروژه در حال حاضر در سازمان مشارکت‌ها قرار گرفته تا برای آن سرمایه‌گذار پیدا شود.

کاظمی/توقف پروژه پارکینگ نیایش، برای یافتن سرمایه گذار است

رئیس شورای شهر تهران گفت: این پروژه 40 هزار متر است و 100 میلیارد تومان قیمت قراردادی دارد که در سال 93 منعقد شده است.

هاشمی رفسنجانی در ادامه با اشاره به بازدید دیگری که از دوربرگردان جنوب به جنوب یادگار امام داشت، گفت: این پروژه هم تکمیل شده و هفته آینده بهره‌برداری خواهد شد.

وی با اشاره به بازدیدی که از زیرگذر چمران - آل احمد داشت، تصریح کرد: این پروژه مجدد فعال شده و پیمان کار در حال فعالیت است.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه این پروژه 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در سال آینده افتتاح خواهد شد، گفت: مجری این کار قرارگاه خاتم است و قرارداد این پروژه هم در سال 93 بسته شده است.

کاظمی/توقف پروژه پارکینگ نیایش، برای یافتن سرمایه گذار است

هاشمی رفسنجانی در پایان به بیان نتایج بازدید خود از زیرگذر استاد معین پرداخت و گفت: رمپ‌های این پروژه به اتمام رسیده و اگر به سرعت کار کنند، اوایل سال آینده به اتمام خواهد رسید.

وی افزود:‌ این پروژه هم در دست قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) است و دارای 72 متر تونل در زیر خیابان آزادی است.

کاظمی/توقف پروژه پارکینگ نیایش، برای یافتن سرمایه گذار است

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار