مطهری زاده: تمامی اقدامات لازم برای تامین امنیت دیدار پرسپولیس و کاشیما برنامه ریزی شده است

فرمانده یگان ویژه تهران بزرگ گفت: از ۲ هفته‌ی گذشته تمامی تمهیدات و برنامه‌های لازم برای برقراری امنیت دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا برنامه ریزی شده است.

سردار سعید مطهری زاده فرمانده یگان ویژه تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  درباره‌ی تمهیدات نیروی انتظامی در بازی امروز تیم‌های پرسپولیس ایران و کاشیما ژاپن در فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: این بازی با توجه به اینکه فینال لیگ قهرمانان آسیا است و در چند سال اخیر چنین بازی بزرگی در کشورمان برگزار نشده، از حساسیت بالایی برخوردار است. ما از ۲ هفته‌ی گذشته تمامی تمهیدات و برنامه‌های لازم برای امنیت این دیدار را برنامه ریزی کرده بودیم و با توجه به حساسیت بالای این دیدار تمهیدات بیشتری را در بخش ترافیکی، انتظامی تدارک دیده ایم و الحمدالله تا این لحظه مشکل خاصی رخ نداده است.

او در ادامه گفت: تمامی نیاز‌ها در بخش امنیتی برای این مسابقه همانند: واحد‌های برون سازمانی، مجموعه حراست و. را پلیس برنامه ریزی کرده است و تمامی ارگان‌ها تلاش می‌کنند تا مسابقه بدون هیچگونه مشکلی برگزار شود.

مطهری زاده درباره‌ی نصب گیت‌های بازرسی در ورزشگاه آزادی تصریح کرد: به هر حال ما هر چه قدر بتوانیم در ورزشگاه‌های خود در پذیرش و هدایت تماشاگران نظم بخشی خوبی را داشته باشیم برای خودمان بهتر است، و در این بخش ۲ موضوع مورد نظر می‌باشد: اول اینکه پلیس و کسانی که مسئله امنیت را برعهده دارند می‌توانند هواداران را بهتر مدیریت کنند.

دوما رضایت مندی خود تماشاگران است، وقتی یک هوادار وارد ورزشگاه می‌شود خیلی راحت بتواند بلیط تهیه کند و وارد استادیوم شود. لازمه این کار‌ها این است که ما بتوانیم زیر ساخت‌های ورزشگاه‌ها را درست کنیم.

یکی از زیر ساخت‌های مهم گیت بازرسی است. در اکثر کشور‌های جهان از همین گیت‌ها استفاده می‌شود، وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ خوشبختانه در این زمینه کار‌های خوبی را انجام داده اند و گام نخست را به خوبی برداشته اند و امیدوارم از این وضعیت خوبی که داریم به وضعیت مطلوب تری دست یابیم.

فرمانده یگان ویژه تهران بزرگ در پایان گفت: تمامی بلیط‌های این دیدار به صورت الکترونیکی فروخته شده است، اما همیشه شایعاتی در مورد بازارسیاه بلیط فروشی وجود دارد. پلیس و تمامی عوامل مربوط به آن به صورت محسوس و نامحسوس کار‌های خودشان را به خوبی انجام می‌دهند و کسانی که بخواهند در این زمینه دست به کار اشتباهی بزنند مطمئنا از دید پلیس مخفی نخواهند ماند، و دستگیر خواهند شد. خوشبختانه تا این لحظه نه چنین چیزی را دیده ایم و نه گزارشی را دریافت کرده ایم و پلیس لایه به لایه هواداران را بازرسی خواهد کرد و کسانی که بلیط نداشته باشند یا بلیط با کارت ملی شان هم خوانی نداشته باشد از ورودشان به استادیوم جلوگیری خواهد شد.


بیشتر بخوانید: گرشاسبی: جام را در تهران نگه می‌داریم

اتوبوس کاروان تیم فوتبال کاشیما دچار حادثه شد

شیخ سلمان:حمایت هزار درصدی ما را در کنار خود ببینید


انتهای پیام/

اظهارات فرمانده یگان ویژه تهران بزرگ درباره دیدار پرسپولیس ایران و کاشیما ژاپن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار