طبق اعلام یک رسانه انگلیسی؛

برانکو و بیرانوند ستاره های پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا

رسانه انگلیسی نوشت:سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در این دور از لیگ قهرمانان آسیا درخشش خوبی داشته و توانایی قهرمانی را نیز دارد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت انگلیسی وورلد فوتبال برانکو ایووانکویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ایران در این دوره از لیگ قهرمانان آسیا 2018 ، توانسته درخشش وصف نشدنی داشته باشد و در طول این مسابقات نیز در یکی از جذاب ترین مسابقات فوتبال آسیایی با کامبک رویایی تیمش برابر الدحیل قطر به مراحل بالاتری از این مسابقات دست یابد.

این تیم توانست با 2گل  الدحیل قطر را مغلوب کند  و صعودش را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و پس از آن فینال این  مسابقات جشن بگیرد.
البته تیم پرسپولیس ستاره دیگری به نام علیرضا بیرانواند که یکی از برترین دروازه بان های جام جهانی 2018 روسیه نیز بوده است را در اختیار دارد و این بازیکن به شدت در تلاش است تا همراه با تیم پرسپولیس به درجه های بالاتری از موفقیت جهانی و آسیایی دست یابد.

دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ میان تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز ژاپن امروز از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

تکلیف و تکلیف سهمیه‌های لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاد

آزمون سخت نماینده فوتبال ژاپن در ورزشگاه آزادی

پرسپولیس توانایی کامبک تاریخی در فینال لیگ قهرمانان آسیا را دارد


انتهای پیام/

اظهار نظر سایت انگلیسی درباره ستاره های پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار