دیدار شیخ سلمان و سلطانی فر در وزارت ورزش و جوانان

شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور در وزارت ورزش و جوانان صبح امروز با مسعود سلطانی فر وزیر ورزش دیدار کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به برگزاری دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و کاشیمای ژاپن در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا به منظور تماشای این دیدار روز گذشته راهی تهران شده و در این میان هم دیداری با وزیر ورزش و جوانان داشته است .

 شیخ سلمان امروز با حضور در وزارت ورزش و جوانان دیداری با سلطانی فر داشته و با وزیر ورزش و جوانان درباره مسائل مختلف فوتبال ایران به گفت‌وگو پرداخته است. شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا روز گذشته نیز بازدیدهایی از مرکز تیم‌های ملی و ساختمان پک داشته است.

سلطانی فر در این دیدار بیان کرد: ارتباط ما با کنفدراسیون آسیا و شیخ سلمان برادرانه است. نبض فوتبال آسیا در ایران می‌تپد، از شما انتظار دارم مسائل سیاسی را از ورزش جدا کنید و حق تیم‌های ایرانی که میزبان تیم‌های عربستانی باشند. از شما رسما دعوت می‌کنم در سفر بعدی به همراه هم از جاذبه‌های فرهنگی و مذهبی ایران بیشتر دیدن کنید.

وزیر ورزش و جوانان گفت: لازم است از همکاری‌های شما برای رشد و توسعه فوتبال آسیا تشکر کنم.تلاش‌های شما برای استاندارد سازی باشگاه‌ها در فوتبال آسیا بسیار اثر گذار است. برای این بازی در استادیوم آزادی بهترین و بیشترین تلاش را داشتیم و خوشبختانه امروز در یک وضعیت مناسب میزبان فینال لیگ قهرمانان آسیا هستیم.

او از شیخ سلمان خواست حمایت خود از باشگاه‌های ایران ادامه دهد و تاکید کرد: حق تیم‌های ایرانی است که در ایران میزبان تیم‌های عربستانی باشند و از کنفدراسیون فوتبال آسیا و شما انتظار داریم که ورزش از مسایل سیاسی جدا باشد و ما ورزش و بخصوص فوتبال را پیوند دهنده ملت‌ها می‌دانیم و معتقدیم پیام آور صلح و دوستی ملتهاست.

سلطانی فر با اشاره به ثبات مدیریت در کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت:ما از برنامه‌ها و قدم‌های موثر شما حمایت کرده و این موضوع را جدی دنبال می‌کنیم.فوتبال ایران علاوه بر حضور موفق در جام جهانی در تمام رده‌ها بسیار موفق بوده است و خوشحالم که مورد توجه و حمایت کنفدراسیون فوتبال آسیاست.

وزیر ورزش و جوانان شیخ سلمان را یک مدیر فعال و موفق دانست و گفت: احساسات متقابل برادرانه بین ما بر قرار است و در آینده‌ای نزدیک دیدار‌های ما ادامه خواهد یافت. ظرفیت‌های فوتبال ایران در کنار کنفدراسیون فوتبال آسیا موجب موفقیت بیشتر فوتبال آسیا خواهد شد.

سلطانی فر گفت: از رهبر معظم انقلاب تا روحانی ریاست جمهور و ریاست مجلس و نمایندگان مردم در مجلس و اعضای دولت و طرفداران پر شمار فوتبال ایران همه حامی فوتبال هستند و نسبت به مسائل آن توجه زیاد دارند.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و کاشیما امروز ساعت 18:30 در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید: سرجینیو: خوشحالم که در ورزشگاه آزادی بازی می کنم

اتفاقات سیاسی در ورزشگاه کاشیما می‌تواند قهرمانی این تیم را در لیگ قهرمانان از بین ببرد

قطبی: ورزشگاه آزادی،کولوسئوم فوتبال در آسیا است


انتهای پیام/

حضور شیخ سلمان در وزارت ورزش و جوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار