حسینی‌: بازی کثیفی بود/ شرمنده هوادارانمان شدیم

کاپیتان تیم پرسپولیس ایران گفت: شرمنده‌ی هوادارانمان شدیم و از آن‌ها بابت حمایتشان تشکر می‌کنم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سيد جلال حسينی كاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس ايران پس ازپايان ديدار تيمش مقابل تيم كاشيما آنتلرز در فينال ليگ قهرمانان آسيا اظهار كرد: شرمنده ی هوادارانمان شديم و از آن ها بابت حمايتشان تشكر می كنم و تا اين مرحله ای‌كه ما بالا آمده ايم با كمك آن ها بوده است.

او درباره ی اين ديدار گفت: فوتبالی كه تيم ژاپنی ارائه داد، اصلا خوب نبود و بازی كثيف و متاسفانه ديدار ناراحت كننده ای بود. آسيب ديدگی‌ محمد انصاری جد‌ی است و ما هر روز بازيكنانمان مصدوم شده و ضعيف تر می‌شويم، تمامی بازيكنان پرسپوليس امشب خيلی تلاش كردند، در نيمه ی اول بازی بهتری را نسبت به نيمه ی دوم به نمايش گذاشتيم .

كاپيتان تيم پرسپوليس در خصوص داور اين مسابقه تصريح كرد: اين داور اولين بار نيست و متاسفانه هميشه بر عليه ما سوت می زند و ما در اين زمينه قدرت كافی نداريم، 40 ميليون هوادار از سراسر ايران داريم و حمايت آن ها از همه چيز برای ما با ارزش تر است و آن هايی‌ كه ناراحت بودند چرا ما زودتر به ژاپن رفته ايم بايد بگويم كه چنين امكاناتی را در ايران نداريم كه بخواهيم با خيلی از تيم ها مقابله كنيم.

او در پايان گفت: با دست های خيلی خالی‌ كارهای بسيار بزرگی‌ را انجام داديم. همين جا از گرشاسبی مديرعامل باشگاه پرسپوليس، برانكو و تمامی‌بازيكنان كه هر چه درتوان داشتند در زمين گذاشتند تشکر می کنم.


بيشتر بخوانيد:

ایوا: پرسپولیس بهترین تیمی بود که در این رقابت‌ها با آن بازی کردیم 

برانکو: به بازیکنانم افتخار می کنم/ تاریخ فوتبال آسیا چنین فینالی را ندیده بود

تاج: در موضوع بازنشستگی تابع قانون هستم/ از نظر من پرسپولیس قهرمان آسیا است


انتهای پيام/

اظهارات كاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس ايران پس از پايان ديدار مقابل كاشيما ژاپن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Oman
مهدی
۱۴:۵۵ ۲۰ آبان ۱۳۹۷
بازی یعنی چه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ندوشن
۱۱:۴۲ ۲۰ آبان ۱۳۹۷
اگه پنالتی میگرفت خوب بود؟چه وقت کشی و بد داوری؟
دوتا موقعیت داشتید کلا اتفقا بازی خوبی بود. زورتون نرسید بهونه میارید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۱ ۲۰ آبان ۱۳۹۷
چرا بازی بدی بود؟ اگه داور مسابقه دو سه تا پنالتی براتون می گرفت یا از بازیکنای حریف اخراج می کرد اونموقع بازی خوبی می شد؟
Iran (Islamic Republic of)
پویان
۰۰:۰۳ ۲۰ آبان ۱۳۹۷
آقای سیدجلال حسینی چرا مغلطه میکنی ؟ بازی بدی بود ، قبول ، جنابعالی و هم تیمی هاتون چرا بازی تمیزی ارائه ندادین تا قهرمان بشین ؟؟؟ یا اگر کاشیما اجازه میداد تا با شانس و اقبال بهش گل بزنین اونوقت بازی خیلی شیک و ترو تمیز میشد ؟؟؟
آخرین اخبار