برانکو: به بازیکنانم افتخار می کنم/ تاریخ فوتبال آسیا چنین فینالی را ندیده بود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به بازیکنانم افتخار می کنم و آنها انرژی لازم را گذاشتند و برنده هستند.

برانکو: به بازیکنانم افتخار می کنم/ تاریخ فوتبال آسیا چنین فینالی را ندیده بودبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری بعد از بازی درباره تساوی برابر تیم کاشیما و کسب عنوان نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: به بازیکنانم افتخار می کنم و آنها تلاش کردند و انرژی گذاشتند و  برنده هستند. خیلی خوشحالم و  به این فضا و جو که حاکم بر ورزشگاه آزادی بود افتخار می کنم. هوادارنمان یک بار دیگر نشان دادند که بهترین در دنیا هستند. به هر حال بازی  به گونه ای بود که هر کدام از تیم ها می توانستند برنده این دیدار باشند. 

بازیکنان و هواداران فوتبال ایران را به دنیا نشان دادند 

او ادامه داد: از حمایت و  تشویق هواداران تشکر می کنم. متاسفم  قهرمان نشدیم و به تیم کاشیما بابت این قهرمانی تبریک می گویم.  هرگز در تاریخ فوتبال آسیا چنین فینالی در این فضا برگزار نشده بود. هم بازیکنان و هم هواداران به همه دنیا نشان دادند که در ایران چطور فوتبال بازی می کنند. چقدر هواداران ما به صورت ورزشی و جوانمردانه رفتار کردند. همین طور از گرشاسبی و هیئت مدیره محترم و تمام افرادی که سرویس دهی به تیم کردند که بتوانیم نتیجه درخشانی را کسب کنیم تشکر می کنم.  البته بعد از باخت در لیگ قهرمانان ساده نیست تا شرایط را عادی کنیم و برگردیم، اما انتظار دارم همین بازی انگیزه مضاعفی برای بازیکنانم برای کار بیشتر باشد. متاسفانه انصاری مصدوم شد و  معاینات اولیه نشان می دهد که مصدومیت ساده ای ندارد. یک بار دیگر تبریک فراروان به بازیکنانم بابت زحمات و نمایشی که در لیگ قهرمانان امسال به اجرا گذاشتند و یک بار دیگر به تیم کاشیما تبریک می  گویم و برایشان آرزوی موفقیت در جام باشگاه های جهان دارم. 

به بازیکنانم حداکثر اعتماد را دارم 

او درباره اینکه تیمش با دستان خالی برابر تیم کاشیما  بازی کرد: بله به بازیکنانم حداکثر اعتماد دارم و متاسفانه و به هر حال ما تجربه کمی  در بازی‌های در این سطح داریم. در کنار سه بازیکنی که از تیم ما رفتند، سه بازیکن دیگر مصدوم شدند. ماهینی و عالیشاه مصدوم بودند و سیامک نعمتی محروم شد. با این حال همین تیم خیلی عالی بازی کرد. باز هم به بازیکنانم تبریک می‌گویم. نمی خواهم به گذشته فکر نمی‌کنم و به بازی های پیش رو فکر می کنیم. 

او درباره اینکه چرا تیمش از نظر هجومی قدرت لازم را نداشت و بدون تمرکز بازی کرد، گفت: ما یک تیم جوان داریم و آن‌ها دوست دارند هجومی بازی کنند. به هر حال حریف جایگاه خاص خودش در بازی را دارد. آن ها خیلی سریع پاسکاری می کردند و طبیعی است که نتوانستیم به خواسته همیشگی خودمان برسیم. در حال حاضر  تعداد بازی بازیکنان جوان ما در آسیا بیش از لیگ برتر است. طبیعی است که به خاطر تجربه کم نمی‌توانند به سرعت خود را با  سخت‌ترین و قوی ترین مسابقات در آسیا تطبیق بدهند. 

او افزود: ما یک بازی هجومی ارائه کردیم اما خیلی سخت است به مدت ۹۰ دقیقه با کاشیما هجومی بازی کنیم. این موضوع را می‌توان در بازی رفت مشاهده کرد. اما هیچ گلایه‌ای از بازیکنانم نمی‌توانم داشته باشم.

سرمربی پرسپولیس درباره حضور تماشاگران و خبرنگاران بانوان در ورزشگاه آزادی و احساس او نسبت به این موضوع خاطر نشان کرد: حدود ۴ سال است که در ایران هستم و هر روز با خانم‌هایی در شهر روبه‌رو می‌شوم که به فوتبال علاقه دارند و  آن‌ها هوادار فوتبال هستند. خوشحالم خانم‌ها در چنین جوی در ورزشگاه حضور داشتند و  از همه مهم‌تر این که کوچکترین مشکلی ایجاد نشد، فضای ورزشگاه عالی بود و احساس خوبی وجود داشت.


بيشتر بخوانيد:

اینفانتینو: تماشاگران ایرانی را اروپا هم ندارد

مربیان تیم ملی فوتبال تماشاگر دیدار پرسپولیس و کاشیما/ کی روش فردا به تهران می آید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۲:۳۱ ۲۰ آبان ۱۳۹۷
عزیزم چیزی که خودت ندیدی دلیل بر این نیست کسی ندیده باشه. تاریخ آسیا قهرمانی هایی رو دیده که شما بخوابم ندیدی پرفسور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۷ ۲۰ آبان ۱۳۹۷
پرسپولیسم
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۲۳:۵۲ ۱۹ آبان ۱۳۹۷
من نمی دونم دستان خالی یعنی چی؟ همه بازیکنا رو که خود این آقا داد رفت بعد اصل تیم هم که حفظ شده. هیچ بازیکنی هم که تو تیم ملی ندارند... !
آخرین اخبار