چاپگر سه‌بعدی خانگی + فیلم

'FormBox' یک دستگاه چاپگر سه‌بعدی است که می‌توان در خانه با آن قالب‌های کاربردی ساخت. طراح این دستگاه Mayku است.

چاپگر سه‌بعدی خانگی + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چاپگر سه‌بعدی مدت زیادی نیست که وارد دنیای چاپ شده است. این دستگاه برای اولین بار در سال 1987 توسعه داده شد. بنیان‌گذار این دستگاه چاک هال بود. امروز در بیشتر موارد به طور مستقیم از آن برای تواید قطعات محصولات استفاده می‌شود. البته باید گفت که برای استفاده شخصی نیز از این چاپگر استفاده می‌شود. فرایند چاپ این دستگاه به گونه‌ای است که در آن مواد به صورت لایه لایه از طرح به نمونه مورد نظر تبدیل می‌شود. در حال حاضر بیشترین کاربرد این دستگاه در بخش بهداشت و درمان است. قطعاتی مانند سمعک، براکت ارتودنسی، تاج دندان، جایگزاری مفاصل ران را با این چاپگر تولید می‌کنند.

یک دستگاه جدید توسط Mayku ساخته شده است. این دستگاه یک چاپگر سه‌بعدی ساده است که وسایل خانه استفاده می‎کند. استفاده از این دستگاه یک راه جدید برای کاربران می‌سازد. این یک راه جدید برای چاپ سه‌بعدی در خانه است. شما با استفاده از جاروبرقی خانگی خود و این دستگاه می‌توانید قالب‌های جالبی تولید کنید. نام این دستگاه FormBox است.

تنها کافیست وسیله‌ای در FormBox قرار دهید، از مواد موجود برای چاپ انتخاب کنید و جاروبرقی خود را روشن کنید. این دستگاه به شما کمک می‌کند که با این روش قالب بسازید. قالب‌های تولید شده را می‌توان به عنوان وسایل کمکی یا مکانی برای قرار دادن وسایل دیگر استفاده کرد. برای مثال به عنوان لوستر، جای قلم، گلدون‌های خاص و موارد دیگر. اگر الان شما یک چاپگر سه‌بعدی دارید، ازین دستگاه برای کپی کردن آثار چاپ شده استفاده کنید. با این وسیله به خلاقیت و تصورات خود تجسم ببخشید و به آن رنگ واقعیت بزنید.

در ادامه فیلمی از عملکرد این دستگاه را مشاهده می‌کنید:

 

بیشتر بخوانید:طراحی بی‌نظیر سری جدید بی‌ام‌و +تصاویر


انتهای پیام/

چاپگر سه‌بعدی که از جاروبرقی خانگی شما استفاده می‌کند

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار