بازدید فرمانده کل ارتش از یگان‌های مستقر در کرمانشاه +تصاویر

امیرموسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از یگان‌های نیروی زمینی ارتش مستقر در کرمانشاه بازدید کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، امیر سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده‌کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در آستانه نخستین سالگرد زلزله ۷.۳ ریشتری ۲۱ آبان‌ماه سال ۹۶، با سفر به استان کرمانشاه، ابتدا در یادمان شهدا به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

بازدید فرمانده کل ارتش از یگان‌های مستقر در کرمانشاه +تصاویر

امیرموسوی در ادامه، از اماکن یگان پشتیبانی منطقه یک نیروی زمینی ارتش، گروه ۴۰۴ فاوا و بخش‌های مختلف قرارگاه غرب در راستای ارزیابی وضعیت تاکتیکی و رزمی یگان‌ها، بازدیدی به عمل آورد.

دیدار صمیمانه فرمانده‌کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با فرمانده قرارگاه غرب نیروی زمینی و مسؤولان عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات این قرارگاه و همچنین بازدید از نمایشگاه ابتکارات، تحقیقات و دستاورد‌های یگان‌های مختلف از دیگر برنامه‌های سفر فرمانده کل ارتش به استان کرمانشاه بود.

فرماندهان رده‌های مختلف در حاشیه این بازدید به ارائه گزارش از وضعیت استان پرداختند.

بازدید فرمانده کل ارتش از یگان‌های مستقر در کرمانشاه +تصاویر

سپس امیرموسوی طی جلسه‌ای که با حضور تمامی فرماندهان قرارگاه غرب نیروی زمینی ارتش تا رده گردان برگزار شد ضمن تبریک حلول ماه ربیع‌الاول و خداقوت به آن‌ها، اهمیت اقدامات موثر در راستای آمادگی تاکتیکی و رزمی یگان‌های این قرارگاه را برای حاضران تشریح کرد.

امیرسرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش و امیر فرهاد آریان‌فر ارشد نظامی آجا در غرب کشور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران را در بازدید از قرارگاه غرب همراهی کردند.

بازدید فرمانده کل ارتش از یگان‌های مستقر در کرمانشاه +تصاویر

گفتنی است، جمعی از کارکنان قرارگاه غرب نیروی زمینی ارتش، به اجرای حرکات رزمی و نمایشی در حضور امیر سرلشکر موسوی پرداختند.

 

منبع:فارس

انتهای پیام/ی

 

فرمانده ارتش به کرمانشاه رفت

برچسب ها: زلزله ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار