ثبت 5 وقف جدید در نهاوند

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند گفت: 5 وقف جدید طی پنج روز در شهرستان نهاوند یه ثبت رسید.

ثبت 5 وقف جدید در نهاوندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت‌الاسلام فیض‌الله اسدپور، رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند به ثبت 5 وقف جدید در شهرستان نهاوند اشاره کرد و افزود: تعدادی از وقف‌های جدید نیز در آستانه ثبت است.

وی از ثبت  2 خانه عالم طی دهه وقف در نهاوند خبر داد و گفت: برنامه‌های این دهه در شهرستان دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با آیت الله محمدی پدر شهید و رئیس حوزه علمیه نهاوند از جمله برنامه‌ها بوده است.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند به برگزاری نشست تخصصی با روحانیون و علمای شهرستان نهاوند اشاره کرد و خاطرنشان کرد: نشست تخصصی با انجمن یاوران مبلغان «طرح هجرت» و سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه هفته گذشته را می‌توان از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

اسدپور به ایراد سخنرانی در یادواره شهدا و وقف زمین 3 هزار متری توسط واقف نیک‌اندیش برای ایجاد پارکینگ زینبیه در شهرستان نهاوند اشاره کرد و افزود: مراسم عزاداری رحلت نبی مکرم اسلام و امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) در بقاع متبرکه شاخص شهرستان نهاوند نیز برگزار شد.

وی با اشاره به توزیع سمنوی ویژه شهادت امام رضا(ع) در آستان مقدس امامزاده محمد و علی(ع) نهاوند، گفت: 5 هزار پرس سمنو در این روز توزیع شد.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا و واقفان خیراندیش از دیگر برنامه ها است، افزود: واقفی 11 هزار متر زمین کشاورزی را برای روضه‌خوانی و برنامه‌های قرآنی وقف کرده است.

انتهای پیام/ب

وقف جدید در نهاوند به ثبت رسید

برچسب ها: وقف ، اوقاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار