زنده ماندن خلبان پس از سقوط هواپیما در جنگل! +فیلم

خلبان برزیلی در حادثه سقوط هواپیما در عمق یکی از جنگل‌های برزیل پس از چهار روز، به طور معجزه آسایی زنده ماند.

زنده ماندن خلبان پس از سقوط هواپیما در جنگل! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک خلبان برزیلی که هواپیمایش در عمق یکی از جنگل‌های این کشور سقوط کرده بود، به طور معجزه‌آسایی زنده ماند. "مایکون استیوس" چهار روز پس از این حادثه و در حالی که دچار جراحت شده بود، سرانجام زنده پیدا شد. گروه امداد و نجات این خلبان را در بعدازظهر روز چهارشنبه و در 15 مایلی محل سقوط هواپیمای سوخته شده، پیدا کرد. او در هنگام نجات دچار خستگی مفرط و سوختگی درجه 2 در ناحیه بازو، گردن و صورتش شده بود.

هواپیمای سقوط کرده، یک هواپیمای کشاورزی سفید رنگ بود که در تایخ 3 نوامبر در عمق جنگل های برزیل در مرکز غرب ایالت "ماتا گراسو" سقوط کرده بود. در ویدئویی که منتشر شده، این خلبان 27 ساله را حالی که با برانکارد در حال انتقال است، نشان می دهد. مایکون پس از انتقال به آمبولانسی که در حاشیه جنگل مستقر بود، به بیمارستان منتقل شد. گروهی از ماموران آتش نشانی و پلیس در این عملیات نجات شرکت داشتند.

بنا بر گفته یک کارگر محلی که در این عملیات نجات حضور داشت، این خلبان پس از سقوط هواپیما، توانسته بود خود را از لاشه آن بیرون بکشد و در امتداد یک رودخانه برای پیدا کردن مسیر حرکت می‌کرد. این خلبان از نظر جسمانی چنان ضعیف شده بود که قادر به قورت دادن غذا نبود.

یک کشاورز محلی به خبرنگار تلویزیون محلی گفت: "بسیاری از افراد در جستجوی این خلبان بودند. من سروصداهای زیادی ایجاد می‌کردیم تا شاید منجر به پیدا کردن خلبان شود. سرانجام یکی از افراد گروه نجات صدای ضعیفی را شنید که درخواست کمک می کرد. این خلبان در حالی که بسیار ضعیف شده بود، می‌گفت: "لطفا به من کمک کنید، من اینجا هستم."

انتهای پیام/

فرار از مرگ معجزه آسای خلبان پس از سقوط هواپیما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار