رندر منتشر شده از ال‌جی Q9 ظاهر آن را مشخص کرد

رندری مطبوعاتی از ال‌جی Q9 منتشر شده است که مشخصات ظاهری پنل جلویی این گوشی را مشخص می‌کند.

رندر منتشر شده از ال‌جی Q9 ظاهر آن را مشخص کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سال 2019 بیش از پیش نزدیک است. بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده گوشی هوشمند خود را برای این سال آماده می‌کنند تا بتوانند محصولات خود را سر موعد در سال 2019 معرفی کنند اما به نظر می‌رسد که ال‌جی قصد ندارد سال خود را بدون معرفی یک گوشی دیگر به پایان برساند. بر اساس جدیدترین اخبار منتشر شده از کمپانی کره‌ای ال‌جی، این کمپانی قرار است در هفته‌های آینده یک گوشی میان رده خود را به صورت رسمی معرفی کند.

گوشی هوشمندی که درباره آن صحبت می‌شود، Q9 است. از ماه سپتامبر بود که شایعات درباره مشخصات این گوشی و عکس‌های در دست آن شروع به انتشار کرد. تصویر زنده‌ای که از این گوشی در فضای مجازی منتشر شده بود، نشان می‌داد که Q9 از نظر ظاهری شبیه به گوشی‌های پیشین شرکت ال‌جی، Q6 و Q7 است؛ یک نمایشگر بلند که نسبت تصویر آن 18:9 است و حاشیه‌های آن نسبت به استانداردهای امروزه ضخیم به حساب می‌آید. تصویر رندر فاش شده جدید از Q9 ال‌جی ظاهر جدیدی را برای این گوشی نشان می‌دهد.

این رندر جدید برای گوشی Q9 نشان می‌دهد که طراحی آن بسیار شبیه گوشی پرچمدار ال‌جی G7 ThinQ است. نمایشگری با حاشیه فوق باریک که حاشیه پایینی صفحه نمایش آن کمی ضخیم است و در قسمت بالای نمایشگر یک بریدگی گسترده وجود دارد که محل قرار گیری اسپیکر مکالمه، دوربین سلفی و چندین سنسور آن است. در حقیقت، تنها تفاوت دیدنی بین هر دو گوشی ال‌جی این است که دکمه دستیار صوتی گوگل در کنار این گوشی قرار ندارد.

برگه مشخصات ال‌جی Q9 پیش از این لو رفته بود و مشخص شده بود که این گوشی قرار است با پردازنده هشت هسته‌ای ساخت شرکت کوآلکام، Snapdragon 660 تولید شود. این پردازنده تقریبا قدرتمند با یک حافظه رم 4 گیگابایتی و دو نوع حافظه داخلی 32 یا 64 گیگابایتی همراه خواهد شد. بدون در نظر گرفتن مدل انتخاب شده این گوشی، هر دو مدل Q9 اسلات کارت حافظه دارند و کاربران می‌توانند حافظه آن را به وسیله کارت microSD گسترش دهند. این دستگاه قدرت خود را از یک باتری 3550 میلی‌آپر ساعتی خواهد گرفت ولی متأسفانه، سیستم عامل در نظر گرفته شده برای آن اندروید 8.1 Oreo است. البته در ذهن داشته باشید که همه این اطلاعات غیر رسمی هستند و باید تا زمان معرفی رسمی Q9 میان رده صبر کرد.

تا به حال هیچ خبری رسمی مبنی بر معرفی رسمی ال‌جی Q9 به گوش نرسیده است. اگر ال‌جی قصد داشته باشد که این گوشی را در زمان تعطیلات رسمی میلادی معرفی کند تا با قدرت ظاهر شود، باید گفت که این زمان زیاد دور نیست.

تصویر رندر لو رفته از ال‌جی Q9 را مشاهده کنید که در فضای مجازی لو رفته و ظاهر پنل جلویی این گوشی را مشخص کرده است.

رندر منتشر شده از ال‌جی Q9 ظاهر آن را مشخص کرد


بیشتر بخوانید: ال‌جی از گوشی‌های تاشوی خود در CES 2019 رونمایی خواهد کرد


انتهای پیام/

رندر ال‌جی Q9 در فضای مجازی منتشر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار