داور دیدار تیم های ایران و ترینیداد و توباگو مشخص شد

با اعلام فدراسیون فوتبال، سعود العذبه قطری، قضاوت دیدار تدارکاتی تیم های ایران و ترینیداد و توباگو را برعهده خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در دور سوم اردوهای تیم ملی فوتبال ایران برای حضور قدرتمندانه در جام ملت های آسیا 2019 ، شاگردان کی روش 2 دیدار تدارکاتی برگزار می کنند و ابتدا 24 آبان در ورزشگاه آزادی با ترینیداد و توباگو مسابقه می دهند و سپس 5 روز بعد در قطر به مصاف ونزوئلا می روند که با اعلام فدراسیون فوتبال، تماشای دیدار دوستانه یوزهای ایرانی با شاگردان دنیس لارنس رایگان است.

البته با توجه به اینکه دیدار تدارکاتی ایران و ترینیداد و توباگو زیر نظر فدراسیون جهانی فوتبال برگزار می شود، با اعلام فدراسیون فوتبال، داوران قطری این مسابقه را قضاوت می کنند. سعود العذبه قطری به همراه جمعه بورشید و الشمری داوران و کمک داوران این مسابقه هستند و موعود بنیادی فر هم به عنوان داور چهارم انجام وظیفه می کند.

این داور قطری پیش از این، دیدار دوستانه ایران و ازبکستان که به پیروزی یک بر صفر شاگردان کی روش انجامید را قضاوت کرد و در لیگ ستارگان قطر هم داوری کرده است. با هماهنگی کمیته داوران، قرار است این تیم داوری امشب ( سه شنبه ) به ایران بیایند و بازی دوستانه تیم کشورمان را قضاوت کنند.

العذبه در لیگ ستارگان امسال فقط یک بازی را سوت کرد که الاهلی با حضور امید ابراهیمی موفق شد 2 بر صفر از سد قطر بگذرد. در آن مسابقه هافبک تیم ملی ایران یک پاس گل داد و یک کارت زرد هم گرفت.

گفتنی است، دیدار تدارکاتی ایران و ترینیداد و توباگو، از ساعت 18:30 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.


بیشتر بخوانید:

چرا بازیکنان تیم ملی فوتبال بی خیال فضای مجازی شدند؟

زمان تمرین تیم ملی فوتبال مشخص شد

تاج: از سازمان لیگ خواستم تا با باشگاه پرسپولیس همکاری کند


انتهای پیام/

داوران قطری دیدار ایران و توباگو را قضاوت می کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار