رئیس کتابخانه‌های عمومی اردکان؛

دنیای مجازی حق مطالعه را از مردم گرفته است

رئیس کتابخانه‌های عمومی اردکان با اشاره به اینکه مطالعه آگاهی مردم را بالا می‌بردگفت: فضای مجازی نمی‌تواند اطلاعات لازم را برای آحاد مردم پوشش دهد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ حسین پایدار رئیس کتابخانه‌های عمومی اردکان در جلسه انجمن کتابخانه‌ها در محل کتابخانه فاضل شهرستان اردکان با اشاره به اینکه دنیای مجازی حق مطالعه را از مردم گرفته است گفت: فرهنگ مطالعه باید در جامعه‌ی ما نهادینه شود.

پایدار افزود: با تحقیق در مورد مطالبی که مرتبط با سلامتی، بهداشت جامعه است با خواندن کتاب می‌توان اطلاعات لازم را به دست آورد، چون بیشتر اوقات فضای مجازی نمی‌تواند این موارد را خوب پوشش دهد.

وی ادامه داد: مردم متاسفانه به فضای مجازی اعتیاد پیدا کردند تشویق و ترغیب مردم به سمت کتاب و کتابخوانی می‌تواند معضلات بسیاری را در جامعه  رفع کند.

 پایدار گفت: مطالعه آگاهی مردم را بالا می‌برد و این امر باعث می‌شود که مسئولان و مردم دغدغه‌های کاری و فکری کمتری داشته باشند.

رئیس کتابخانه‌های عمومی اردکان ادامه داد: مردم شهرستان اردکان همه اهل فرهنگ کتاب و کتابخوانی هستند و این شهرستان نسبت به شهرستان های دیگر استان در خصوص کتابخوانی و مطالعه پیشتاز است.

شهرستان اردکان یا یونان کوچک معروف به شهر گفتگو تمدن‌ها است .

شهرستان اردکان ۱۴ کتابخانه دارد.

انتهای پیام/ی

افزایش سطح اگاهی مردم با مطالعه کتاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار