حال خوش با کتابخوانی /تبدیل ساعات ملامت بار به ساعات لذت بخش با خواندن کتاب

مدیرکل کتابخانه‌های خراسان رضوی گفت: کتاب تنها رفیقی هست که تورا آن طور که هستی می پذیرد و حال تو را خوب می‌کند.

حال خوش با کتابخوانی /تبدیل ساعات ملامت بار به ساعات لذت بخشبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر سبزیان مدیرکل کتابخانه‌های خراسان رضوی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: شعار امسال "حال خوش خواندن " هست و  از فردا برنامه‌ هفته کتاب از جوار حرم مطهر رضوی شروع می‌شود و اداره کل کتابخانه‌های خراسان رضوی و کتابداران با حضور در حرم امام رضا(ع) زنگ آغاز کتاب را با صلوات خاصه حضرت شروع می‌کنند.
 
وی افزود: هفته کتاب از فردا ۲۴ آبان آغاز و تا اول آذر ادامه دارد .
 
حجت الاسلام والمسلمین سبزیان گفت: دنیا به سمتی میرود که کتابخانه‌های سیار بیشتری در کشور داشته باشیم.

وی با اشاره به ۴ کتابخانه سیار در استان افزود: اولین کتابخانه سیار در مشهد ۵ روستا را پوشش می‌دهد.

او بیان کرد: دومین کتابخانه مشهد ۵۰ روستا و حاشیه شهر را پوشش می‌دهد و سومین کتابخانه نیز در تایباد است که ۱۰ روستا از آن استفاده می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سبزیان با اشاره به اینکه چهارمین کتابخانه در کاشمر است و ۶ روستارا پوشش می‌دهد، افزود: این ۴ کتابخانه سیار کار ۲۷ کتابخانه ثابت را در خراسان رضوی انجام می‌دهد.

مدیر کل کتابخانه‌های خراسان رضوی گفت: ۲۹ پروژه ناتمام داریم که پیشرفت‌های ۴۰ درصدی و حتی ۶۰ درصدی داشته، اما تمام نشده لذا قصد داریم از ظرفیت خیرین کتابخانه ساز استفاده کنیم تا این پروژه‌ها به اتمام برسد.

وی ادامه داد: این خیران با کمک به این پروژه‌های ناتمام نام نیک از خود به جای می‌گذارند و ما این آمادگی را داریم تا اگر خیران مایل هستند نام خود یا اعضای خانواده خود را برای نام کتابخانه نام گذاری کنیم.

انتهای پیام// ف. ک
 

نامگذاری کتابخانه‌ها به نام خیران کتابخانه ساز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.