برخی از مشخصات Galaxy S10 فاش شد

فاش کننده مشهور اطلاعات گوشی‌های جدید اطلاعاتی جدید منتشر در توئیتر خود منتشر کرده که مشخصات Galaxy S10 را فاش می‌کند.

برخی از مشخصات Galaxy S10 فاش شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شاید بسیاری از کاربران فضای مجازی در اخبار منتشر شده در حوزه فناوری به دنبال خبرهایی بودند تا بفهمند پرچمدار بعدی سامسونگ چه مشخصاتی خواهد داشت تا اینکه بالاخره مشهورترین فاش کننده اسرار گوشی‌های هوشمند در فضای مجازی، ایوان بلس این کار را انجام داد. بلس در صفحه توئیتر خود مشخصاتی را از Galaxy S10، پرچمدار بعدی سامسونگ فاش کرده که با توجه به سابقه وی در این زمینه احتمال دارد این مشخصات درست باشند.

به نظر می‌رسد اطلاعاتی پیش از زمان معرفی به این کاربر شبکه اجتماعی رسیده باشد که درباره مشخصات سامسونگ Galaxy S10 است. بر اساس این اطلاعات، نمایشگر Galaxy S10 قرار است در قسمت گوشه بالای خود، یک حفره داشته باشد که محل قرارگیری دوربین سلفی خواهد بود و نام این نمایشگر Infinity-O خواهد بود. حسگر اثر انگشت در نظر گرفته شده برای آن زیر صفحه نمایش و اولتراسونیک است. دوربین اصلی Galaxy S10 هم دوربین سه‌گانه با لنزهای استاندارد، واید و تله‌فوتو است. رابط کاربری این دستگاه هم One UI است که با اندروید 9.0 Pie کار خواهد کرد.

همه این مشخصات برای پرچمداری که سامسونگ برای نیمه اول سال 2019 در نظر گرفته، عقلانی و حتی منطقی به نظر می‌رسند. مشخصات فاش شده تصویری از یک گوشی را در ذهن ایجاد می‌کنند که قرار است صفحه نمایش آن دارای حاشیه کمتری باشد و جزئیات بیشتری را به نمایش بگذارد و طراحی عمومی آن هم نسبت به مدل‌های قبلی آن بهبود یافته باشد. در کنار همه این‌ها، احتمال دارد Galaxy S10 با چیپست Exynos قدرتمندتر و اسکنر عنبیه چشم راهی بازار شود.

گفتنی است، پیش از این چندین خبر از پرچمدار بعدی سامسونگ لو رفته بود که بر اساس این خبرها، انتظار می‌رود Galaxy S10 در سه مدل طراحی و تولید شود، یک مدل دیگر 5G هم بعداً به این سه مدل اضافه خواهد شد. همانطور که پیش از این فاش شده، سامسونگ در نظر دارد حافظه‌هایی با سرعت بیشتر برای گوشی‌های خود تولید کند و انتظار می‌رود Galaxy S10 هم شامل این طرح شود.

در ادامه توئیتی را مشاهده می‌کنید که ایوان بلس درباره مشخصات Galaxy S10 به اشتراک گذاشته است.

برخی از مشخصات Galaxy S10 فاش شد


بیشتر بخوانید: اپل آی‌دی برخی از کاربران اپل با مشکل مواجه شده است


انتهای پیام/

اطلاعات پرچمدار آینده سامسونگ در فضای مجازی فاش شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار