اهدا اعضای بدن دانش آموز بردسکنی به سه بیمار نیازمند

اعضای بدن محمدمهدی احمدی دانش آموز مصدوم حادثه تصادف وانت پیکان با دانش آموزان بردسکنی، به سه بیمار نیازمند اهدا شد.

اهدا اعضای بدن دانش آموز بردسکنی به سه بیمار نیازمندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، ابراهیم خالقی مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در هشتصد و پانزدهمین عمل اهدای عضو، اعضای بدن محمدمهدی احمدی دانش آموز بردسکنی که در سانحه رانندگی دچار مرگ مغزی شده بود به چند بیمار نیازمند اهدا شد.

وی افزود: این دانش آموز که بیستم آبان ماه جاری به همراه سه نفر دیگر از دوستانش در تصادف با یک دستگاه وانت پیکان در بردسکن مصدوم و به بیمارستان سبزوار منتقل شده بود به علت شدت جراحات دچار مرگ مغزی شده و با رضایت خانواده وی برای اهدای عضو به مشهد منتقل شد.

خالقی اظهار داشت: پس از تائید مجدد مرگ مغزی دانش آموز یاد شده توسط تیم متخصص، بدن وی امروز تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: کبد این دانش آموز ۹ ساله به پسر ۱۲ ساله و ۲ کلیه وی نیز به یک زن ۲۷ ساله و یک مرد ۴۶ ساله اهدا شد.

برخورد یک دستگاه وانت پیکان با چهار دانش آموز در بردسکن روز ۲۰ آبان ماه موجب مصدومیت شدید آن‌ها شد که سه نفر آنان جان خود را از دست دادند و یک نفر نیز در حالت کما قرار دارد.
بردسکن در ۲۷۳ کیلومتری مشهد واقع است.
 
انتهای پیام // ف.م
 

 

 اعضای بدن دانش آموز بردسکنی به سه بیماران نیازمند اهدا شد

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.