دیدار فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان با خانواده شهید سید نورخدا موسوی در خرم آباد

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در دیدار با خانواده شهید والا مقام «سید نورخدا موسوی» گفت: شهید زنده ایران امروز تن رنجورش آبروی یک سرزمین بود و شهادت مظلومانه‌اش، ضامن بقای کشور شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با خانواده شهید «سید نورخدا موسوی» در خرم آباد دیدار و ضمن قرائت فاتحه به بیان دلاوری و رشادت‌های همرزم شهیدش پرداخت.

وی با بیان این که بدون شک یاد این شهید والامقام در دل‌ها ماندگار و راهش ادامه خواهد داشت افزود: حضور در جمع و محفل خانواده شهدا، توفیق الهی است که روحیه خدمت را در دل‌ها افزایش و باعث اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می‌شود.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به این که شهید موسوی به همه ما درس ایثار، مقاومت و دفاع از ایران اسلامی را داد تا همگان بدانند جوانان غیور این مملکت هرگز دست از آرمان‌های انقلاب اسلامی برنخواهند داشت گفت:شهید زنده ایران امروز تن رنجورش آبروی یک سرزمین بود و شهادت مظلومانه‌اش، ضامن بقای کشور شد.

وی با بیان این که شهدا با ایثار و فداکاری مثال زدنی، شجاعانه در راه اعتلای امنیت و آرامش کشور تا پای جان ایستادگی کردند تا پرچم امنیت در کشور پرافتخار ایران اسلامی همیشه در اهتزاز بماند بیان داشت: همه ما خادم خانواده شهدا هستیم.

انتهای پیام/پ

خانواده شهید سید نورخدا موسوی

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار