فرمانده ناجا:

امنیت امروز کشور را مدیون شهید «نور خدا» هستیم/رزمندگان اسلام در رکاب رهبری هر توطئه دشمن را خنثی می کنند/ ابلاغ تسلیت دفتر رهبری

فرمانده ناجا گفت: امنیت امروز خود را مدیون شهید نور خدا موسوی و دیگر شهدای میهن هستیم.

امنیت امروز کشور را مدیون شهید «نور خدا» هستیم/رزمندگان اسلام در رکاب رهبری هر توطئه دشمن را خنثی می کنندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ سردار حسین اشتری فرمانده ناجا صبح امروز پنجشنبه در مراسم تشییع پیکر شهید نورخدا موسوی با اشاره به تقارن شهادت نورخدا با ایام پایانی ماه صفر گفت: شهید نورخدا در مصاف با دشمنان نظام، انقلاب و امنیت ۱۰ سال پیش به درجه جانبازی نائل آمد.

امروز امنیت کشور به واسطه خون شهیدان والا مقام است

وی با بیان اینکه همرزمان این شهید از روحیه ولایی این شهید خاطراتی دارند، گفت: بعد از این جانبازی ۱۰ سال در حالت نباتی زندگی کرد و باید به همسر صبور، فرزندان دلاور و پدر و مادر این شهید تبریک و تسلیت گفت.

فرمانده ناجا ادامه داد: نگهداری از جانبازی در این وضعیت سخت است و تنها عشق و علاقه به اهل بیت(ع) و اسلام کسی را نمی تواند وادار کند ۱۰ سال خدمتگذار این جانباز باشد، امروز امنیت کشور به واسطه خون این شهیدان والا مقام است.

سردار اشتری با اشاره به اینکه با نگاه به کشورهای همسایه و اتفاقات آنها متوجه می شویم که ما غرق در نعمت امنیت هستیم، گفت: امنیت امروز ما مدیون شهید نورخدا و شهیدان بزرگوار میهن، جانبازان، هدایت های رهبری و هوشیاری مردم است.

نیروی انتظامی ۱۳ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی ۱۳ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است، گفت: ۸ هزار شهید در جنگ و بیش از ۵ هزار نفر برای تامین امنیت در مرزها در شهرها و روستاها به شهادت رسیده اند.

فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی حافظ نظم و امنیت کشور است، گفت: نیروهای مسلح برای امنیت این مرز و بوم، پاسداری از ارزش های اسلامی و ... آماده هستند تا آرامش و امنیت مردم را ارتقا دهند.

رزمندگان اسلام، نیروهای مسلح، مسئولان و مردم در رکاب رهبری آماده هستند تا هر توطئه دشمن را خنثی کنند

سردار اشتری با اشاره به اینکه امروز رزمندگان اسلام، نیروهای مسلح، مسئولان و مردم در رکاب رهبری آماده هستند تا هر توطئه دشمن را خنثی کنند، گفت: رئیس جمهور آمریکا مردم را تهدید کرد تابستان داغی خواهید داشت و ۱۳ آبان مردم را تحریم کرد اما بی نظیرترین راهپیمایی را ما داشتیم و این امر را در راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه دشمن نمی داند با کی طرف است و هنوز رشادت ها و صبوری های مادران، همسران و فرزندان شهدا را درک نکرده است، گفت: اگر می دانست با کی طرف است این حرف ها را نمی زد و باعث بی آبرویی خودش نمی شد.

فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه انقلاب با سرعت بیشتر راه خود را ادامه می دهد، گفت: رهبری نوید دادند آینده خوبی خواهیم داشت و دشمن در عرصه اقتصادی شکست خواهد خورد.

ابلاغ تسلیت دفتر رهبر معظم انقلاب

سردار اشتری با اشاره به اینکه ما باید بدانیم هر چه داریم از شهدا و جانبازان است و باید قدردان آنها باشیم، گفت: به رهبری شهادت سید نور خدا را اطلاع دادیم و الان در تماس تلفنی که گرفته شد، اعلام کردند که رهبری فرموده اند «در مراسم شرکت کردید سلام ما را به مردم لرستان و خانواده شهید برسانید و از قول ما شهادت ایشان را تبریک و تسلیت بگویید».

 

 

انتهای پیام/ی

برچسب ها: شهدا ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۲۱:۰۹ ۱۷ آبان ۱۳۹۷
روحش شاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۱۷ آبان ۱۳۹۷
روحت شاد دلاور ای کاش برخی مسولین هم همانند شما بودند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۱۷ آبان ۱۳۹۷
درود بر شهدای راه حق
Iran (Islamic Republic of)
سمیع
۱۴:۴۷ ۱۷ آبان ۱۳۹۷
دشمن ومنافق وای بر روزگارتان که رهبرم فرمان دهد زمین و زمان بهم میدوزیم
Iran (Islamic Republic of)
سمیع
۱۴:۴۷ ۱۷ آبان ۱۳۹۷
دشمن ومنافق وای بر روزگارتان که رهبرم فرمان دهد زمین و زمان بهم میدوزیم