به دستور استاندار خوزستان؛

اختصاص اعتبار میلیاردی برای ساماندهی شبکه فاضلاب سوسنگرد

فرماندار دشت آزادگان از ساماندهی و توسعه شبکه فاضلاب سوسنگرد با اختصاص 50 میلیارد ریال اعتبار به دستور استاندار خوزستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامعباس هزاریان، فرماندار دشت آزادگان به فرسودگی سیستم فاضلاب شهرستان دشت آزادگان و به ویژه سوسنگرد اشاره کرد و گفت: همین مسئله منجر به بروز مشکلاتی بسیاری برای شهروندان شده است.

وی نبود سیستم دفع آب‌های سطحی را یکی از مشکلات عمده این شهرستان به ویژه در فصل بارندگی  عنوان و تصریح کرد: عمر شبکه فاضلاب این شهرستان بیش از 35 سال است و تاکنون اقدامات قابل توجهی در این حوزه انجام نشده است.

هزاریان به بازدید مدیر کل مدیریت بحران استان از سطح شهر سوسنگرد و پیگیری شرکت آب و فاضلاب خوزستان اشاره کرد و اذعان داشت: به دستور استاندار  اعتبار 50 میلیارد ریالی از محل اعتبارات استانی برای ساماندهی شبکه فاضلاب این شهر اختصاص یافت.

فرماندار دشت آزادگان با بیان اینکه طرح این پروژه مطالعه شده و طی چند روز آینده نیز پیمانکار مورد نظر کار را آغاز می کند افزود: برای این پروژه مدت زمان تقریبا 3 ماهه تعریف شده است، لذا از مردم سوسنگرد می‌خواهیم در این مدت صبور و شکیبا باشند.

این مقام مسئول بیان داشت: در این پروژه مناطق مختلفی از شهر سوسنگرد از جمله؛ مرکز شهر، مناطق ابوذر، 106 هکتاری، 112 هکتاری، خرعیلیه، مسکن مهر و غیره در دستور ساماندهی قرار گرفته است.

انتهای پیام/گ

فرسودگی شبکه فاضلاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۴۳ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
باسلام وقت بخیر خدا شاهده با این پول معلوم نیست چکار میکنند