نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان:

اقدام قوه قضاییه در برخورد با مفسدان اقتصادی کار شایسته ای بود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، با تجلیل از قوه قضاییه در برخورد با مفسدان اقتصادی گفت: این اقدام بسیار کار شایسته‌ای بود که انتظار مردم ادامه این اقدامات است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، حجت الاسلام شیخ علی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان با عرض تسلیت سالروز شهادت امام یازدهم امام حسن عسگری(ع) اظهار داشت: امام یازدهم در اوج مظلومیت به شهادت رسیدند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه امام یازدهم در بدترین شرایط آن روز جهان اسلام به امامت برگزیده شدند، گفت: سه امام بزرگوار در طول امامت خود با شرایط بدی روبرو بودند و با تحمل سختی‌ها و دشواری‌ها به راهنمایی و رهبری مسلمانان و شیعیان مشغول بودند.

وی با بیان اینکه شبکه وکالت در دوران امامت امام حسن عسگری و امام جواد و امام هادی راه‌اندازی شد و با واسطه ائمه بزرگوار با مردم و شیعیان خود در ارتباط بودند، افزود: در دوران این بزرگواران سخت‌گیری‌های بسیاری صورت می‌گرفت و جاسوسان بنی‌عباس تلاش داشتند علاوه بر اینکه ارتباط امام با شیعیان قطع شود بلکه اجازه ندهند که پیام امام به شیعیان برسد.

حجت الاسلام خاتمی در ادامه با اشاره به سالگرد آزادسازی شهر سوسنگرد گفت: سوسنگرد دروازه فتح دزفول و شهرهای دیگر در این منطقه بود.

امام جمعه زنجان به نقش شهید چمران و مقام معظم رهبری پس از پیام امام راحل در راستای آزادسازی سوسنگرد اشاره و تصریح کرد: دشمن با رشادت همه رزمندگان و به ویژه سپاه پاسداران در حفظ سوسنگرد شکست خورد.

وی به سالروز شهادت سردار فرمانده لشکر ۱۷ علی ابن ابیطالب اشاره کرد و گفت: وی از نوابغ بزرگ جنگ بود و بسیاری از رزمندگان زنجانی در لوای فرماندهی آن بزرگوار به جنگ با دشمن پرداخت.

امام جمعه زنجان به هفته وحدت اشاره کرد و گفت: دشمن تلاش داشت که با ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی اختلاف افکنی کند اما با هوشیاری امام راحل شکست خورد.

وی با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج گفت: دیدگاه امام راحل و مقام معظم رهبری در این زمینه بسیار به هم نزدیک است.

حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه اگر امروز نیاز است بسیج وارد عرصه علم و دانش و پیشرفت و تکنولوژی شود باید وارد عرصه شده و به وظیفه خود عمل کند، تصریح کرد: بسیج اگر احساس کند که امروز باید در عرصه خدمت به محرمیت باید وارد عرصه شود باید اقدام کند.

امام جمعه زنجان به تبلیغات آمریکا پیش از آغاز تحریم‌ها اشاره کرد و گفت: دشمن تلاش داشت با ایجاد جو روانی به خواسته شوم خود برسد که نتوانست در این زمینه کاری از پیش ببرد.

وی با اشاره به سالروز ازدواج پیامبر گرامی اسلام با حضرت خدیجه (س)،خاطرنشان کرد: باید سبک زندگی ائمه اطهار (ع) الگوی همگان در ازدواج باشد.

خطیب جمعه زنجان پول،ثروت و چشم و هم چشمی و جهیزیه را عاملی برای کاهش میزان ازدواج عنوان کرد و گفت: خانواده‌ها در امر ازدواج آسان‌ گیری کنند.

انتهای پیام/ الف

شکست آمریکا در ایجاد جنگ روانی پیش از آغاز تحریم‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.