برای نخستین بار؛

ساخت جدیدترین نوع دوزینگ پمپ‌های صنعتی در شیراز

شرکت دالینکو پارس در شیراز موفق به ساخت جدیدترین نوع دوزینگ پمپ‌های صنعتی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عبدالرضا رجایی مدیر عامل شرکت دالینکو پارس با اشاره به اینکه پمپ‌های صنعتی قلب تپنده پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها هستند گفت: این دوزینگ پمپ ایرانی که برای نخستین بار در دنیا تولید شده است سیالات را از نقطه‌ای به نقاط دیگر هدایت می‌کند.

وی افزود: فشار زیاد بر این پمپ‌ها در محیط کار موجب می‌شد ۴ بار در سال به تعمیر نیاز داشته باشند در حالی که در مدل جدید این میزان به صفر رسیده است.

رجایی ادامه داد: در این سازه جدید، ساختار خطی پمپ‌ها را به چرخشی تغییر و قطعات زائد و فرسوده کننده دستگاه را حذف کرده ایم که موجب شده علاوه بر افزایش کارایی، کاربرد آن‌ها هم متنوع‌تر کرده است.

مدیر عامل شرکت دالینکو پارس تصریح کرد: هر پالایشگاه و پتروشیمی در شروع کار حداقل به ۲۰۰ عد دوزینگ پمپ نیاز دارد که ما توان تامین نیاز کشور را داریم.

به ازای واردات هر یک از این پمپ‌ها ۲۰ هزار دلار هزینه می‌شود، در حالی که این کارخانه می‌تواند پمپ‌ها را با یک سوم هزینه خارجی به پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌های داخلی عرضه کند.

علاوه بر صنایع پتروشیمی و گاز در کشاورزی و صنایع دیگر هم کاربرد دارد و سالانه کشور را از ورود ۴۰۰ دوزینگ پمپ بی نیاز می‌کند.
انتهای پیام/ر

موفقیت مهندسان شیراز درساخت  دوزینگ پمپ‌های ایرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار